کد خبر : 96928
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
-

مسافران بازگشت از سفر را به روز جمعه موکول نکنند

مسافران بازگشت از سفر را به روز جمعه موکول نکنند

به گزارش قائم آنلاین، علی‌رضا قدمی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها محورهای هراز و کندوان به‌صورت پرحجم و روان و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی است. وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای مسافران ورودی در محورهای مازندران توصیه‌ها ما به رانندگان این است که زمان بازگشت

به گزارش قائم آنلاین، علی‌رضا قدمی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها محورهای هراز و کندوان به‌صورت پرحجم و روان و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی است.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای مسافران ورودی در محورهای مازندران توصیه‌ها ما به رانندگان این است که زمان بازگشت از سفرها را به روز جمعه موکول نکنند و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه نسبت به بازگشت از سفر خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌‌ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و پنج‌شنبه ۱۷ و از ساعت ۶ روز جمعه ۱۸ تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ خرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اشاره به اینکه امروز محدودیت تردد تریلی باتوجه به تردد عادی و روان خودروها از محور سوادکوه برداشته شده است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا ۲۲ پنج‌شنبه و همچنین از ساعت هشت روز جمعه ۱۸ تا ساعت هشت روز شنبه ۱۹ خرداد ماه ممنوع است.

وی یادآور شد: همچنین روز جمعه محدودیت یک‌طرفه محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: درصورت بروز ترافیک سنگین در محور کیاسر بحث محدودیت مقطعی این محور اعمال خواهد شد.

قدمی در پایان گفت: رانندگان باید به مسائلی ازجمله رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز توجه کند تا باتوجه به حجم بالای ترافیک با مشکلی مواجه نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =