کد خبر : 96942
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
-

بازرسی از ۴۰۰ واحد صنفی غرب مازندران

بازرسی از ۴۰۰ واحد صنفی غرب مازندران

به گزارش قائم آنلاین، بازدید یک‌روزه مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با همراهی محمدپور رئیس سازمان صمت از بازار غرب استان با حضور فرمانداران این شهرستان‌ها سه‌شنبه‌شب انجام شد. این بازدید یک‌روزه که در قالب طرح ضیافت و برای نظارت و بازدید میدانی از رصد قیمت بازار در غرب استان صورت گرفته بود، به

به گزارش قائم آنلاین، بازدید یک‌روزه مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با همراهی محمدپور رئیس سازمان صمت از بازار غرب استان با حضور فرمانداران این شهرستان‌ها سه‌شنبه‌شب انجام شد.

این بازدید یک‌روزه که در قالب طرح ضیافت و برای نظارت و بازدید میدانی از رصد قیمت بازار در غرب استان صورت گرفته بود، به مقایسه قیمت‌ اقلام گوناگون پرتقاضا در این ماه با مرکز استان و بررسی شکایات و تخلفات موجود در بازار پرداخته شد.

مهدی عباسی در این‌باره به خبرنگار ما گفت: برخی گلایه‌ها از افزایش قیمت‌ها در غرب استان بود که با بازدید میدانی از شهرهای آمل، محمودآباد، نور، چالوس و نوشهر به بررسی نوسانات قیمتی در این شهرستان‌ها با حضور کارشناسان پرداختیم.

وی افزود: در برخی قیمت‌ها نوسانات داریم که در تمام استان و حتی کشور وجود دارد و در واقع در همه‌جا همین منوال است و تفاوت فاحشی وجود نداشت که البته با واحدهای متخلف برخورد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه قیمت‌ها اختلافی با مرکز استان ندارد، بیان کرد: قیمت‌ها در بازار میوه و گوشت را هم رصد کردیم، با مرکز استان مقایسه کردیم و تفاوتی وجود نداشت و برخی هجمه‌ها تنها جو رسانه‌ای بود و اعلام می‌کنیم محیط بازار غرب استان، آرام است.

عباسی تصریح کرد: طی این بازدید یک‌روزه از ۴۰۰ واحد صنفی بازرسی انجام شد که منجر به تشکیل نزدیک به ۳۰ فقره پرونده شد که عموما شامل تخلفات رایج نظیر گران‌فروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در پایان از شهروندان استان خواست تا هرگونه تخلف واحدهای صنفی و غیر صنفی را به ادارات تعزیرات حکومتی یا به شماره ۱۳۵ سامانه تعزیرات حکومتی و یا با سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام تا برخورد به موقع و قاطع با متخلفان انجام گیرد.

امید می‌رود با استمرار اجرای چنین طرح‌ها و بازدیدهای میدانی از سوی مسئولان دستگاه‌های نظارتی، شاهد رصد واقعی بازار، نظارت و کنترل قیمت‌ها و دلگرمی مردم برای دغدغه‌مندی مسئولان برای اوضاع اقتصادی و معیشتی‌شان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − چهارده =