کد خبر : 96807
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
-

یک عده ذاتا می‌خواهند فتنه‌گری کنند

یک عده ذاتا می‌خواهند فتنه‌گری کنند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام در تکیه پایین سورک با بیان اینکه امروز عزتی که مردم ما دارند و نفوذی که جمهوری اسلامی در این دنیا دارد به برکت تفکر ناب حضرت امام(ره) و علمای شیعه است، اظهار کرد: اولین سفارش امام برای سنجش در مسیر

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام در تکیه پایین سورک با بیان اینکه امروز عزتی که مردم ما دارند و نفوذی که جمهوری اسلامی در این دنیا دارد به برکت تفکر ناب حضرت امام(ره) و علمای شیعه است، اظهار کرد: اولین سفارش امام برای سنجش در مسیر درست انقلاب بودن، فاصله نگرفتن از جامعه مدرسین بود تا دچار اسلام آمریکایی نشویم.

وی با اشاره به اینکه دومین سفارش امام، پشتیبانی از ولایت فقیه بود، افزود: امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد و امروز می‌بینیم دشمن همه تلاشش این است که مردم را از علمای ناب و ولایت فقیه دور کند.

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: هر نهادی که از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کند و به‌عنوان بازوان ولایت فقیه هستند دشمن آن بازوها را می‌زند، یک روز سپاه، یک روز شورای نگهبان و روز دیگر امامت جمعه.

محمدنسب با تاکید بر اینکه هر کسی می‌خواهد به شکل‌های مختلفی مانند اختلاف افکنی و فتنه‌گری این کار را انجام دهد، گفت: مردم کشور ما سلیقه‌های مختلفی دارند و از جناح‌های مختلفی هستند اما نسبت به باورهای دینی یکی هستند.

وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه هیچ اشکالی ندارد و باعث رشد جامعه می‌شود، تصریح کرد: همیشه یک عده هستند که از آب گلالود ماهی می‌گیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میاندورود در ادامه بیان کرد: همه کسانی که در نماز جمعه شرکت می‌کنند باید از این جایگاه حفاظت کنند، وقتی کسی این جایگاه را تضعیف کند قطعا توی مسئول اداره را هم تضعیف می‌کند.

محمدنسب با بیان اینکه یک عده آدم‌هایی هستند که چهار نفر آدم معلوم‌الحال را دور خود جمع و برای خود دسته درست می‌کنند تا کی می‌خواهند مردم را فریب دهند، خاطرنشان کرد: ما آبروداری می‌کنیم همانطور که امام آبروداری می‌کرد تا آبروی خودشان را خودشان ببرند همان‌طور که سران فتنه آبروی خودشان را بردند.

امام جمعه میاندورود با تاکید بر اینکه بگذارید مردم خودشان مراسمات و برنامه‌های دینی خودشان را برنامه‌ریزی کنند و پیش ببرند، گفت: یک عده ذاتا می‌خواهند فتنه‌گری کنند و فتنه کردن و مردم را موافق و مخالف کردن در ذات آنها است، مردم حرف این‌ها را گوش نکنند بلکه با توجه به سخنان پیغمبر و امام(ره) راه درست را تشخیص دهند و عمل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − دو =