کد خبر : 96819
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
-

پایش مستمر مراکز ۲۷ گانه دفن زباله شهرداری‌های مازندران

پایش مستمر مراکز ۲۷ گانه دفن زباله شهرداری‌های مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد محمدی تاکامی یکشنبه‌شب در دومین جلسه ساماندهی مراکز دفن زباله شهرداری‌های استان با اشاره به این که این مراکز ۲۷ گانه وفق برنامه ابلاغی بصورت مستمر پایش می شوند، اظهار کرد: مقرر شده است ساماندهی مراکز مذکور تا پایان سال جاری کامل گردد. وی با بیان این که این برنامه

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد محمدی تاکامی یکشنبه‌شب در دومین جلسه ساماندهی مراکز دفن زباله شهرداری‌های استان با اشاره به این که این مراکز ۲۷ گانه وفق برنامه ابلاغی بصورت مستمر پایش می شوند، اظهار کرد: مقرر شده است ساماندهی مراکز مذکور تا پایان سال جاری کامل گردد.

وی با بیان این که این برنامه بصورت جدی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: همه نواحی ۹ گانه در حال تعیین تکلیف هستند و با ساماندهی این مراکز، مشکلات مراکز دفن زباله، رفع و گام مهمی در راستای ساماندهی پسماند برداشته خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران بر ضرورت بهره گیری از مشارکت مردمی در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و افزود: باید برای اجرای مطلوب این طرح و تداوم آن فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد.

محمدی تاکامی با گرامی داشت روز جهانی محیط زیست، گفت: مازندران بخاطر دارا بودن سرمایه‌های طبیعی، خدادادی و زیستی، استان بسیار مهمی است و باید در صیانت از محیط زیست اهتمام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + پانزده =