کد خبر : 96816
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
-

سبک زندگی امام(ره) باید برای همه الگو باشد

سبک زندگی امام(ره) باید برای همه الگو باشد

به گزارش قائم آنلاین،  حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌گو اظهار کرد: گفتمان مکتبی و عاشورایی حضرت امام خمینی(ره) امروز در جهان طنین‌انداز است و ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت امروز احیاگر ارزش‌های اسلامی و انسانی در جهان و کانون صدور ارزش‌های اسلامی و معنوی است. وی

به گزارش قائم آنلاین،  حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌گو اظهار کرد: گفتمان مکتبی و عاشورایی حضرت امام خمینی(ره) امروز در جهان طنین‌انداز است و ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت امروز احیاگر ارزش‌های اسلامی و انسانی در جهان و کانون صدور ارزش‌های اسلامی و معنوی است.

وی در ادامه با اشاره به وجود نعمت ولایت در نظام اسلامی، افزود: ولایت فقیه یادگار ارزشمند حضرت امام روح الله(ره) است و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید حضرت امام(ره) بود و باید قدر این نعمت الهی را دانست و شکرگزار بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به سیره و سبک زندگی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه داد: امام بزرگوار ما در طول عمر پر برکت شان همواره به ساده زیستی و پرهیز از تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری تاکید داشتند و این سبک زندگی حضرت امام برگرفته از مکتب اسلام و برگرفته از سیره و منش امیر مومنان علی(ع) بود که باید برای ما الگو باشد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به بیست و نهمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، بیان کرد: وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره) سند جامع راهبرد جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف بین‌المللی و جهانی و بیانگر عظمت آن شخصیت ممتاز جهان اسلام است که امروز باید از این وصیت‌نامه در تمامی ابعاد مختلف مدیریتی جامعه استفاده و الگوبرداری شود.

شکریان‌امیری به نقش ممتاز ایران اسلامی در سال‌های اخیر در منطقه و جهان اشاره و اظهار کرد: در فرهنگ تربیتی حضرت امام(ره) شاگردانی پرورش یافتند که امروز نمونه و شخصیت ممتاز آن را در وجود پر برکت مقام معظم رهبری(حفظه الله ) می‌توان به وضوح مشاهده کرد و امروز ایران اسلامی با هدایت‌ها و رهبری بی‌بدیل ایشان نقش ممتاز و اثرگذاری در منطقه و حتی در جهان ایفاء می‌کند.

وی با اشاره و اهمیت گفتمان امام خمینی(ره) تاکید کرد: امروز در سایه باورهای دینی و الهی امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، ایران اسلامی و ملت دلیر ایران در برابر مستکبرین و طاغوت زمان ایستاده‌اند و در تمامی جبهه‌ها موفق و پیروز خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به حوادث تاریخ انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد، گفت: امام خمینی(ره) قیام خونین ۱۵ خرداد را مبداء نهضت‌های اسلامی یاد کرد و این قیام نشان از عمق باورهای دینی و اعتقادی امت مسلمان ایران اسلامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 8 =