کد خبر : 96825
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
-

خرید بیش از ۲۴ هزار تن کلزا در مازندران

خرید بیش از ۲۴ هزار تن کلزا در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو اظهار کرد: خرید تضمینی کلزا از کشاورزان مازندرانی در سال زراعی جاری به ۲۴ هزار و ۶۰۹ تن به ارزش ۷۴۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال رسید. وی افزود: این میزان خرید توسط ۲۰ مرکز که در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابل،

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو اظهار کرد: خرید تضمینی کلزا از کشاورزان مازندرانی در سال زراعی جاری به ۲۴ هزار و ۶۰۹ تن به ارزش ۷۴۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال رسید.

وی افزود: این میزان خرید توسط ۲۰ مرکز که در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابل، بابلسر، آمل و نور ایجاد شده جهت انجام مطلوب فرآیند خرید تضمینی دانه روغنی کلزا صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون مبلغ ۱۷۷ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال از مطالبات کشاورزان کلزاکار مازندرانی از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

به گفته وی، تا زمانی که کشاورزان، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید دائر خواهند بود.

برداشت بیش از ۱۵ هزار هکتار از اراضی زیر کشت کلزا در مازندران
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این‌باره به خبرنگار ما گفت: در ۲۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان کلزا کشت شد که از این میزان ۱۷ هزار و ۱۰۰ هکتار سطح نهایی برای برداشت محصول بوده است.

عزیزالله شهیدی‌فر ادامه داد: امسال با ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از بهره‌برداران قرارداد کشت کلزا منعقد شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه تاکنون ۱۵ هزار و ۱۵۲ هکتار از مزارع کلزا استان برداشت شد که ۲۶ هزار و ۶۵۹ تن محصول تولید شد، تصریح کرد: تاکنون ۲۴ هزار و ۶۰۹ تن کلزا از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو خریداری شد.

شهیدی‌فر در پایان گفت: بهای ۲۴ هزار و ۶۰۹ تن کلزای خریداری شده، ۷۴ میلیارد و ۱۸۷ میلیون تومان است که تاکنون ۱۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان واریز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =