کد خبر : 96827
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
-

تعزیر ۲۷ میلیونی یک واحد تولیدی کنسرو ماهی در مازندران

تعزیر ۲۷ میلیونی یک واحد تولیدی کنسرو ماهی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، از تعزیر یک واحد تولیدی کنسرو ماهی در مازندران خبر داد. وی افزود: بر اساس گزارش کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی مازندران مبنی بر تخلف شرکت تولیدی کنسرو ماهی در بابلسر به علت رعایت نکردن فرمولاسیون تاییده شده در ساخت، پرونده‌ای تشکیل و به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان بابلسر

به گزارش قائم آنلاین، از تعزیر یک واحد تولیدی کنسرو ماهی در مازندران خبر داد.

وی افزود: بر اساس گزارش کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی مازندران مبنی بر تخلف شرکت تولیدی کنسرو ماهی در بابلسر به علت رعایت نکردن فرمولاسیون تاییده شده در ساخت، پرونده‌ای تشکیل و به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان بابلسر ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص و شرکت متخلف را به ۲۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

تعطیلی دندان‌پزشکی غیرمجاز در ساری
عباسی ادامه داد: همچنین در پی دریافت گزارش دیگری از دانشگاه علوم پزشکی مازندران مبنی بر فعالیت یک واحد دندان پزشکی غیر مجاز از سوی فردی فاقد صلاحیت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: این شعبه با احضار متهم و اخذ دفاعیات، تخلف انتسابی وی را محرز دانسته و به استناد مرتبه اول ماده ۱ قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی، رای بر تعطیلی و ضبط کلیه ملزومات موسسه صادر و حکم صادره از سوی اجرای احکام اجرایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 1 =