کد خبر : 96799
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
-

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، با توجه به تعطیلات این ایام به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود. وی افزود: تردد موتور سیكلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۳ خردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه از

به گزارش قائم آنلاین، با توجه به تعطیلات این ایام به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد موتور سیكلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۳ خردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه از محورهای “كرج – چالوس، هراز و فیروزكوه” ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران بیان داشت: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور “چالوس – کرج”، ادامه داد: تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از این محور ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۳ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۱۴ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یك طرفه خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۸خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی بیان کرد: برای تسهیل در برگشت زائران حرم حضرت امام خمینی(ره) به سمت شمال و در صورت سنگینی حجم تردد پس از پایان مراسم از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۱۴ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد تردد خودرو از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۲۲ تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۱۵ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، بیان داشت: تردد كلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد كلیه كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۳ خردادماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

این مسئول تصریح کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه با اعلام ماموران مستقر در محل از “آب اسک” به “رودهن” (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور “سوادکوه”، افزود: تردد كلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۳ خردادماه و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 7 =