کد خبر : 96702
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
-

پیشرفت ۶۵ درصدی تعریض محور کیاکلا به جویبار

پیشرفت ۶۵ درصدی تعریض محور کیاکلا به جویبار

به گزارش قائم آنلاین، شهرستان جویبار بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی و قطب کشاورزی، یکی از شهرستان‌های پرترافیک و پرتردد محسوب می‌شود. از این رو اقدامات وسیعی در خصوص تعریض، بهسازی و آسفالت راههای اصلی ، فرعی و روستایی در محورهای تحت پوشش و همچنین اقدامات گسترده‌ای در حوزه فنی و

به گزارش قائم آنلاین، شهرستان جویبار بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی و قطب کشاورزی، یکی از شهرستان‌های پرترافیک و پرتردد محسوب می‌شود.

از این رو اقدامات وسیعی در خصوص تعریض، بهسازی و آسفالت راههای اصلی ، فرعی و روستایی در محورهای تحت پوشش و همچنین اقدامات گسترده‌ای در حوزه فنی و اجرایی و مسکن مهر در دست انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران صبح امروز به اتفاق معاون ساخت و توسعه راهها – مشاور و پیمانکار از فعالیت‌ها ، اقدامات و پروژه‌های در حال انجام در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان جویبار بازدید کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن بازدید از عملیات تعریض محور بهنمیر به بابلسر و محور کیاکلا ،جویبار یادآور شد: با اتمام تعریض این محور شاهد روانی ترافیک ، افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات در این محور هستیم.

بهادری ضمن بازدید از عملیات تعریض محور کیاکلا به جویبار، یادآور شد : محور کیاکلا به جویبار به طول کلی ۱۲ کیلومتر بوده که ۴/۴۰۰کیلومتر از آن در لاین شرقی با قراردادی معادل ۴۶ میلیارد و با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین از عملیات ساخت پروژه مسکن مهر میارکلا بازدید و دستوراتی درخصوص تسریع در روند اجرای پروژه صادر کردند.

از ۱۰۵۰۰ کیلومتر راههای اصلی ، فرعی و روستایی استان مقدار ۲۸۰ کیلومتر آن در شهرستان جویبار قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 13 =