کد خبر : 96708
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
-

غرق شدن ۳ نفر در آ‌ب‌های بهشهر و بابل

غرق شدن ۳ نفر در آ‌ب‌های بهشهر و بابل

به گزارش قائم آنلاین، در ساری از غرق شدن ۲ نوجوان دربهشهر به علت سقوط به داخل استخر آب و نیز یک جوان در بابل خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز پنج شنبه ۱۰ خردادماه مبنی بر وقوع غرق شدگی

به گزارش قائم آنلاین، در ساری از غرق شدن ۲ نوجوان دربهشهر به علت سقوط به داخل استخر آب و نیز یک جوان در بابل خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز پنج شنبه ۱۰ خردادماه مبنی بر وقوع غرق شدگی در شهرستان بهشهر، ماموران انتظامی شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در یکی از روستاهای حومه شهرستان در بررسی‌های اولیه دریافتند، دو نوجوان ۱۱ و ۱۲ ساله به نام‌های “یاسین و امیر حسین ـ ج” حین شنا در داخل استخر باغ به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: این دو نوجوان به علت غرق‌شدگی و خفگی‌جان خود را از دست دادند و علت تامه حادثه در دست بررسی بیشتر است.

باقری از وقوع غرق شدگی در ساعت ۴ دقیقه بامداد روز جمعه ۱۱ خردادماه در یکی از روستاهای بابل خبر داد و افزود: در این حادثه جوان ۲۲ ساله‌ای هنگام ماهیگیری در آببندان به علت نامعلومی غرق شد و جان خود را از دست داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با هشدار به خانواده‌ها و شهروندان از آنان خواست با توجه به شروع فصل گرما و حضور افراد برای شنا در دریا و استخر مراقب فرزندان خود باشند تا دچار سانحه ناگوار نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =