کد خبر : 96700
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
-

برخورد کامیون و پراید در سوادکوه ۴ کشته و زخمی بر جای گذاشت

برخورد کامیون و پراید در سوادکوه ۴ کشته و زخمی بر جای گذاشت

به گزارش قائم آنلاین، ذکریا اشکپور اظهار کرد: خبر تصادف در محور سوادکوه روز گذشته به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شده بود. وی افزود: این حادثه در منطقه سرخکلا سوادکوه اتفاق افتاد که بر اثر آن، یک مرد در دم جان باخت و مرد دیگر با حال وخیم و تحت اقدامات احیای قلبی ریوی

به گزارش قائم آنلاین، ذکریا اشکپور اظهار کرد: خبر تصادف در محور سوادکوه روز گذشته به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شده بود.

وی افزود: این حادثه در منطقه سرخکلا سوادکوه اتفاق افتاد که بر اثر آن، یک مرد در دم جان باخت و مرد دیگر با حال وخیم و تحت اقدامات احیای قلبی ریوی پیشرفته توسط اورژانس به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شد که اقدامات احیا در بیمارستان هم موثر نبود و جان باخت.

اشکپور گفت: یک مرد دیگر هم دچار آسیب به اندام‌ها شده بود که به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شد.

وحید متانی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی نیز در این باره از برخورد خودروی پراید با تریلی‌ کانتینر در روبروی ساختمان فرماندهی انتظامی سوادکوه در شهر زیراب به سمت قائم‌شهر خبر‌ داد و گفت: دو سرنشین پراید کشته و فرد دیگر زخمی شدند.

وی از عملیات رها‌سازی مصدومان توسط عوامل امدادی پایگاه جاده‌ای جوارم خبر‌ داد و افزود: مصدومان حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند و اجساد تحویل نیروی انتظامی شده است.

برخورد پنج خودرو در منطقه جوارم بخش زیراب شهرستان سوادکوه منجر به زخمی‌شدن افسر پلیس‌راه شد که به بیمارستان شهدای زیراب منتقل‌ شده است.

 

برخورد کامیون و پراید در سوادکوه 4 کشته و زخمی بر جای گذاشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + شانزده =