کد خبر : 96606
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
-

واکنش شدید امام‌ جمعه جویبار به جشن‌های نامتعارف شهرداری

واکنش شدید امام‌ جمعه جویبار به جشن‌های نامتعارف شهرداری

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در واکنش به برگزاری برخی جشن‌های نامتعارف در جویبار گفت: کسی با خوشحالی مردم، سرور، وحدت و ترانه‌خوانی شرعی مخالف نیست بلکه موافق همیشگی نشاط مردم هستیم. وی تأکید کرد: در اجرای موسیقی و ترانه باید احکام شرعی رعایت شود. امام‌جمعه جویبار با

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در واکنش به برگزاری برخی جشن‌های نامتعارف در جویبار گفت: کسی با خوشحالی مردم، سرور، وحدت و ترانه‌خوانی شرعی مخالف نیست بلکه موافق همیشگی نشاط مردم هستیم.

وی تأکید کرد: در اجرای موسیقی و ترانه باید احکام شرعی رعایت شود.

امام‌جمعه جویبار با انتقاد شدید از برگزارکنندگان این جشن‌ها در جویبار اظهار کرد: اگر می‌توانید  در ماه مبارک رمضان سبد کالا تهیه و به نیازمندان کمک و آن‌ها را خوشحال کنید.

نادعلی‌زاده بیان کرد: اگر فرض بر اینکه این جشن‌ها شرعی است ولی زمان آن در ماه مبارک رمضان نیست زیرا در این ماه می‌توان کارهای بهتری برای شاد کردن مردم انجام داد.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌ها ادعای واهی آمریکا علیه ایران را محکوم کرد و گفت: در جمهوری اسلامی ایران تمام اقلیت‌ها در مجالس مختلف دارای نماینده هستند و در کنار یکدیگر برادرانه زندگی می‌کنند اما آیا در عربستان سعودی مسلمانان شیعه یا غیر سنی می‌توانند آزادانه رفتار و عمل کنند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =