کد خبر : 96604
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
-

رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب در تبعیت از ولایت و حفظ وحدت ملی

رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب در تبعیت از ولایت و حفظ وحدت ملی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار در مصلی المهدی (عج) این شهر با تسلیت سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) و سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) و تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت پانزدهم خرداد در خطبه‌های نماز ابتدا به سیره زندگی امام علی(ع) پرداخت و اظهار کرد: سیره عبادی علی(ع)

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار در مصلی المهدی (عج) این شهر با تسلیت سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) و سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) و تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت پانزدهم خرداد در خطبه‌های نماز ابتدا به سیره زندگی امام علی(ع) پرداخت و اظهار کرد: سیره عبادی علی(ع) چنان بود می‌فرمود خدا را به طمع بهشت و ترس از جهنم عبادت نمی‌کنم بلکه خدا را شایسته بندگی می‌دانم.

وی سپس به سیره عدالت خواهی علی(ع) پرداخت و افزود: دوست و دشمن از عدالت علی(ع) توصیف کردند و سرانجام علی(ع) به خاطر شدت عدالت در محراب عبادت به شهادت رسید و حضرت علی(ع) بالاترین انگیزه پذیرش زمامداری مسلمانان را اجرای عدالت و احقاق حقوق مسلمین می‌دانست عدالت محوری حضرت علی(ع) الگو برای کارگزاران نظام اسلامی است وی در این زمینه به تفصیل سخن گفتند.

خطیب جمعه بهنمیر با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گفت: سیره امام خمینی(ره) ظلم‌ستیزی و توجه به محرومان ، تکلیف‌گرایی بود امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ و ام الفساد قرن نامیده است.

این مسئول ادامه داد: امام همواره کارگزاران را به ساده زیستی سفارش می‌کرد و از آنان می‌خواست از خوی کاخ‌نشینی دور باشند و توجه به محرومان و مستضعفان داشته باشند.

شریف‌تبار گفت: امام خمینی (ره) به ما درس ایستادگی و مقاومت آموخته است.

وی با گرامیداشت سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب بیان کرد: بعد از رحلت امام خمینی(ره) انتخاب به‌موقع و شایسته امام خامنه‌ای بر رهبری انقلاب دشمنان را مایوس و دوستان را خوشنود کرد.

خطیب جمعه بهنمیر افزود: امام خامنه‌ای نزدیک به سه دهه کشتی انقلاب را امام گونه رهبری می‌کنند و انقلاب اسلامی را از بحران‌های داخلی و خارجی حفظ کردند به‌ویژه در مذاکرات هسته‌ای فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست امروز برای همه ثابت شد آمریکا عهدشکن است.

این مسئول ادامه داد: امروز رمز تداوم انقلاب در اتحاد و وحدت ملی تحت رهبری ولی فقیه حضرت امام خامنه ای است.

شریف‌تبار به لیالی قدر اشاره کرد و گفت: شب قدر شب تقدیر و سرنوشت و شب غفران الهی شب پیمان با قرآن و ولایت است قدر این شب‌ها را بدانیم با حضور خود در مساجد برای آمرزش گناهان و برای پیروزی اسلام و مسلمین دعا کنیم.

وی از مردم خواست جمعه آینده که روز قدس است از ملت مظلوم فلسطین اعلان همبستگی مجدد کرده و از قبله اول مسلمین دفاع کنند و راه رهایی قدس مقاومت است نه مذاکره با اشغالگران.

امام جمعه بهنمیر در پایان از مسؤولان کشور خواست در مهار گرانی ، تورم و حل مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − نوزده =