کد خبر : 96598
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
-

دشمنی آمریکا با ایران عمیق است

دشمنی آمریکا با ایران عمیق است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری در اظهار کرد: ماه رمضان، ماهِ نزول قرآن، خودسازی، توبه و ماهی است که نفس کشیدن و حتی خواب در این ماه عبادت است. وی با بیان اینکه هلاکت و بدبختی از اصلی ترین ویژگی اهل دوزخ است، افزود: گرفتاری به غل و زنجیرهای آتشین، سر دادن

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری در اظهار کرد: ماه رمضان، ماهِ نزول قرآن، خودسازی، توبه و ماهی است که نفس کشیدن و حتی خواب در این ماه عبادت است.

وی با بیان اینکه هلاکت و بدبختی از اصلی ترین ویژگی اهل دوزخ است، افزود: گرفتاری به غل و زنجیرهای آتشین، سر دادن نعره و فریادهای دلخراش و گرفتار شدن به انتقام الهی و هلاکت و بدبختی از ویژگی دوزخیان است.

امام جمعه بهشهر بیان کرد: جهنم جایگاه کافران یعنی همان افراد حق‌پوشی است که حقایق عالم، خدا، معاد و رسالت الهی را انکار می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه خداوند صاحب انتقام مبدا و معاد است، تصریح کرد: کسانی که آیات الهی را تکذیب کنند و راه کفر را برگزینند گرفتار عذاب آتش می‌شوند و بدانند که خداوند صاحب انتقام مبدا و معاد است.

وی افزود: متدین بودن یک انسان دین‌دار راه‌کار حل بسیاری از مشکلات جامعه و جهان انسانیت است.

جباری با اشاره به اینکه در سال حمایت از کالای ایرانی و نه گفتن به استکبار جهانی قرار داریم، بیان کرد: زمام زندگی خودتان را به دست دیگران، رقابت‌های ناسالم و چشم وهم‌چشمی ندهید و یقین بدانید اگر خودتان زمام‌دار زندگی خود باشید هرگز گرفتار اسراف نخواهید شد.

خطیب نماز جمعه بهشهر متذکر شد: شایسته است از اسراف و صرف هزینه‌های اضافی در مراسم عروسی و ختم اموات بپرهیزیم و این هزینه‌ها را برای شادی اموات در جای دیگر خرج کنیم این بدان معنا نیست که خرجی برای اموات نداشته باشیم بلکه از خرج اضافه جلوگیری کنیم و امیدواریم در شهرستان بهشهر شاهد نهضتی در این خصوص باشیم.

جباری با تاکید بر دشمن شناسی گفت: دشمنی آمریکا با ایران عمیق است و تصور نکنید دشمن از ما بریده و با ما کاری ندارد و بدانید عمق دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی است و این دشمنی بسیار عمیق و سطحی نیست.

وی با تاکید براینکه آمریکا به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران است، گفت: آمریکا بر این باور است که نظام جمهوری اسلامی و کسانی که پیروی این نظام هستند نباید باشند و شعار می‌دهد ریشه ملت ایران را باید خشکاند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به بدعهدی آمریکا در مساله برجام، بیان کرد: ملت ایران، ملتی پایبند به تعهدات بین‌المللی است اما آنان زیر بار نرفتند و آمریکا عهدشکن از برجام خارج شد و این مهم نشان داد که نه آمریکا و نه اروپاییان قابل اعتماد نیستند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران اهل قرآن هستند، گفت: همه احزاب و جناح‌های سیاسی باید با یکدیگر متحد باشند و یکپارچه بگویند که ما شاهد رفع تحریم و گرانی نبوده‌ایم و اعتمادی وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =