کد خبر : 95651
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
-

شرکت تراکتورسازی ایران مانع خصوصی‌سازی باشگاه نیست

شرکت تراکتورسازی ایران مانع خصوصی‌سازی باشگاه نیست

به گزارش قائم آنلاین،حسین بالاگر  در تبریز اظهار کرد: اخیرا عده‌ای در فضای مجازی شایع نموده‌اند که شرکت تراکتورسازی ایران مانع خصوصی‌سازی باشگاه می‌باشد که این خبر کاملا کذب است. مدیر روابط عمومی شرکت تراکتورسازی ایران تصریح کرد: به اطلاع شهروندان و هواداران تیم تراکتورسازی می‌رساند، تا این لحظه قسمت اعظمی از هزینه‌های تیم بر

به گزارش قائم آنلاین،حسین بالاگر  در تبریز اظهار کرد: اخیرا عده‌ای در فضای مجازی شایع نموده‌اند که شرکت تراکتورسازی ایران مانع خصوصی‌سازی باشگاه می‌باشد که این خبر کاملا کذب است.

مدیر روابط عمومی شرکت تراکتورسازی ایران تصریح کرد: به اطلاع شهروندان و هواداران تیم تراکتورسازی می‌رساند، تا این لحظه قسمت اعظمی از هزینه‌های تیم بر دوش کارخانه بوده و اعلام می‌دارد مردمی نمودن و برون‌سپاری این تیم و دادن اختیارات آن به‌ بخش خصوصی یکی از آرزوهای دیرینه شرکت تراکتورسازی و مدیرعامل محترم آن می‌باشد تا نه تنها مشارکت آحاد جامعه جلب شده‌، بلکه هزینه‌های بالای تیم نیز تامین شود.

آگهی مزایده تیم تراکتورسازی تبریز شنبه هفته گذشته در روزنامه رسمی کشور منتشر شده و فرصت حضور در مزایده امروز به اتمام رسید. قرار است شرکت تراکتورسازی در چند روز آینده پیشنهادات رسیده را بررسی و نتیجه مزایده این تیم را اعلام کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + شش =