کد خبر : 95627
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۲۰
-

درویش: دایی قرار نیست جانشین کی‌روش شود

درویش: دایی قرار نیست جانشین کی‌روش شود

به گزارش قائم آنلاین،رضا درویش  در مورد وضعیت باشگاه سایپا گفت: منتظر تایید و تصویب بودجه پیشنهادی هستیم. زیرا فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و باید نماینده شایسته‌ای برای ایران در این رقابت‌های بین‌المللی باشیم آن هم در حالیکه با حریفانی احتمالا مسابقه داریم که میلیون دلاری برای تیم‌شان هزینه می‌کنند. وی

به گزارش قائم آنلاین،رضا درویش  در مورد وضعیت باشگاه سایپا گفت: منتظر تایید و تصویب بودجه پیشنهادی هستیم. زیرا فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و باید نماینده شایسته‌ای برای ایران در این رقابت‌های بین‌المللی باشیم آن هم در حالیکه با حریفانی احتمالا مسابقه داریم که میلیون دلاری برای تیم‌شان هزینه می‌کنند.

وی افزود: من برای بازیکنان و کادرفنی هم درخواست پاداشی به مناسبت کسب سهمیه آسیایی داده‌ام و منتظر تصویب و پرداخت این پاداش هستیم.

درویش در مورد جلسه با علی دایی برای تعیین فهرست مازاد و مورد نیازش گفت: هنوز فهرست مازاد به ما اعلام نشده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد شایعه سرمربیگری علی دایی در تیم ملی بعد از جام جهانی، گفت: این شایعه صحت ندارد. پیش از این هم می‌گفتند علی دایی جانشین برانکو در پرسپولیس خواهد شد. من چیزی در مورد جایگزینی علی دایی  به جای کی روش نشنیده‌ام و در حال حاضر هم جلساتی با دایی داریم ولی همه منتظر تصویب بودجه باشگاه هستیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره درگذشت آیت الله طباطبایی گفت: ایشان استاد مسلم اخلاق بود و من سال‌ها افتخار شاگردی ایشان را داشتم. آقای طباطبایی عالم با عمل بود و درگذشت ایشان را تسلیت می‌گویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − هفت =