کد خبر : 95635
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۴۰
-

اطری: امیدوارم طلسم ۲۸ ساله بازی‌های آسیایی را بشکنم

اطری: امیدوارم طلسم ۲۸ ساله بازی‌های آسیایی را بشکنم

به گزارش قائم آنلاین،رضا اطری ، درباره کسب عنوان قهرمانی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: همین کشتی‌ها را در مرحله اول هم گرفته بودم؛ هر چند که آنجا در فینال نتوانستم مقتدرانه ظاهر شوم چون تنها ۱۵ دقیقه بعد از مسابقه با حاج آقا نیا برای ریکاوری فرصت داشتم و از طرفی

به گزارش قائم آنلاین،رضا اطری ، درباره کسب عنوان قهرمانی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: همین کشتی‌ها را در مرحله اول هم گرفته بودم؛ هر چند که آنجا در فینال نتوانستم مقتدرانه ظاهر شوم چون تنها ۱۵ دقیقه بعد از مسابقه با حاج آقا نیا برای ریکاوری فرصت داشتم و از طرفی دستم آسیب دیده بود، اما طوری کشتی گرفتم که قهرمان شوم.

وی ادامه داد: در مرحله دوم با آمادگی و شرایط بهتری روی تشک رفتم و تقریبا تمام رقبا را با اختلاف بالایی شکست دادم. امیدوارم بتوانم نظر مثبت کادر فنی را جلب کنم و نماینده ایران در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی باشم.

اطری درباره ناکامی در مسابقات جهانی پاریس و سپس امیدهای جهان گفت:‌ حضور در این مسابقات تجربه بزرگی برای من بود. یک کشتی‌گیر هرقدر در مسابقه شرکت کند تجربیات ارزشمندتری بدست می‌آورد. متاسفانه در امیدهای جهان به خاطر وزن کم کردن دچار مشکل شدم و زمان مناسبی برای ریکاوری نداشتم.

وی افزود: شب قبل از وزن‌کشی به لهستان رسیدیم و نتوانستم آنطور که باید خودم را برای مسابقات آماده کنم. از طرفی سفرمان طولانی و خسته‌کننده بود که در کنار فشار تمرینات و استرسِ مسابقات باعث شد نتوانم خودم را جمع و جور کنم. وزن کم کردن بسیار سخت است، به خصوص در سبک وزن، اما سنگین‌وزن‌ها هم در سفرهای طولانی‌مدت با وجود اینکه وزن کم نمی‌کنند دچار اُفت می‌شوند.

نفر اول وزن ۵۵ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: نمی‌خواهم فرصت طلایی حضور در بازی‌های آسیایی را از دست بدهم؛ تمام هدفم فقط کسب مدال طلا در این رقابت‌هاست. آخرین بار اویس ملاح در سال ۱۹۹۰ موفق به کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی در وزن اول شد و می‌خواهم طلسم ۲۸ ساله طلا نگرفتن ایران در وزن اول را بشکنم.

دارنده مدال برنز آسیا تصریح کرد: بهترین سبک‌وزن‌های جهان در آسیا حضور دارند، اما من شناخت خوبی از حریفانم دارم و فکر می‌کنم حریف ژاپنی اصلی‌ترین رقیبم باشد. امیدوارم در اردوهای تیم ملی هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و با صلاحدید کادر فنی و کمک رسول خادم و مربیان تیم ملی به خوبی برای حضور در این مسابقات آماده شوم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 14 =