کد خبر : 94569
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
-

کارشناس هسته‌ای کهنه‌کار وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

کارشناس هسته‌ای کهنه‌کار وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

به گزارش قائم آنلاین، یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا این هفته بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران از سمتش کناره‌گیری کرد. فارن‌پالیسی که این خبر را گزارش داده این اتفاق را از قول تحلیلگران، «فرار نگران‌کننده‌ مغزها» از بخش دولتی آمریکا ظرف ۱۸ ماه گذشته دانسته است. «ریچارد جانسون»، از کارکنان

به گزارش قائم آنلاین، یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا این هفته بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران از سمتش کناره‌گیری کرد.

فارن‌پالیسی که این خبر را گزارش داده این اتفاق را از قول تحلیلگران، «فرار نگران‌کننده‌ مغزها» از بخش دولتی آمریکا ظرف ۱۸ ماه گذشته دانسته است.

«ریچارد جانسون»، از کارکنان کهنه‌کار وزارت خارجه است که در سال‌های اخیر نقش دستیار موقت هماهنگ‌کننده این وزارتخانه را در اجرای برجام بر عهده داشت. وی همچنین یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده وزارت خارجه آمریکا در گفت‌وگوهای اخیر با دولت‌های اروپایی درباره برجام بود.

«جانسون» اشاره‌ای به دلیل استعفای خودش نکرده اما در بیانیه‌ خداحافظی‌اش از توافق هسته‌ای برجام به عنوان یکی از دستاوردهایش در دوران حضور در وزارت خارجه آمریکا یاد کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − یک =