کد خبر : 94531
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۰۰
-

من مسلمان هستم/از صلاح،بنزما، پوگبا تا اوزیل؛زمزمه‌های که قلب‌ها می‌لرزاند+فیلم و عکس

من مسلمان هستم/از صلاح،بنزما، پوگبا تا اوزیل؛زمزمه‌های که قلب‌ها می‌لرزاند+فیلم و عکس

به گزارش قائم آنلاین، محمد صلاح ستاره مسلمان باشگاه لیورپول که با نمایش درخشانش در کانون توجهات قرار گرفته، باعث شده تا ستاره‌های مسلمان دنیای فوتبال بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. صلاح در لیورپول با دو بازیکن مسلمان دیگر یعنی مانه و امره جان همبازی است. صلاح بجزو عملکرد عالی در مستطیل سبز،با رفتار انسان

به گزارش قائم آنلاین، محمد صلاح ستاره مسلمان باشگاه لیورپول که با نمایش درخشانش در کانون توجهات قرار گرفته، باعث شده تا ستاره‌های مسلمان دنیای فوتبال بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

صلاح در لیورپول با دو بازیکن مسلمان دیگر یعنی مانه و امره جان همبازی است.

صلاح بجزو عملکرد عالی در مستطیل سبز،با رفتار انسان دوستانه خود در بیرون از میدان هم تاثیرگذار نشان داده است.از ساخت بیمارستان، مدرسه تا حضور در تبلیغات دنیای بدون جنگ و حتی مبارزه با مواد مخدر از جمله کارهایی است که ستاره مصری در دستور کار خود قرار داده که البته با استقبال رسانه‌های معتبر اروپا و جهان مواجه شده است.

شادی‌های پس از گل و دعاهای پیش از بازی بازیکنان مسلمان واکنش‌های متفاوتی را همواره در اروپا در برداشته است زمزمه‌های که در آغاز و پایان بازی در قلب این بازیکنان جاری می‌شود و دل و قلب‌ها می‌لرزاند.ستارهای مسلمان دنیای فوتبال بسیار هستند اما در سال و یا فصل ۲۰۱۸ چند بازیکن بیشتر از دیگران در معرض دید همگان قرار داشتند که در اینجا می‌توان به نام پوگبا/منچستر، دمبله/بارسا، بن‌عطیه /یوونتوس، مسعود اوزیل/آرسنال، ریاض محرز/لستر، یحیی توره/من سیتی، انگولو کانته/ چلسی، کریم بنزما/رئال مادرید، امره جان/لیورپول، گون دوغان/من‌سیتی،مروان فلینی/منچستر، شکودران مصطفی/آرسنال، ادین ژکو/آاس‌رم، پیانیچ/یوونتوس، سامی خدیرا/یوونتوس، ادن ازاد/ چلسی، فران ریبری/بایرن مونیخ، هاکان چالهان‌اوغلو/میلان، شاقیری/استوک سیتی … اشاره کرد.

البته در این بین صلاح در فصل جاری و کانته با پیراهن چلسی در فصل گذشته عنوان برترین بازیکن فصل لیگ جزیره را به خود اختصاص دادند تا بیشتر از پیش استعداد ستارهای مسلمان به چشم آید.

در فیلم زیر ۳۰ ستاره معروف دنیای فوتبال را با ذکر نام و تیم ملی کشورش مشاهده می‌کنید:

پایبندی با عقاید دینی ، ملی و مذهبی ستاره‌های مسلمان همواره زبان زده خاص و عام بوده و در حال حاضر که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم این موضوع بیشتر از پیش مورد کنکاش و واکاوی قرار خواهد گرفت که چگونه می توان در سطح اول ورزش حرفه‌ای قرار داشت اما در طول مدت زمان طولانی بدون آسیب جسمی گرسنگی را تحمل کرد و روح را جلا داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − سه =