کد خبر : 94323
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۱۵
-

داروهای دیابت ارزان تر می شود

داروهای دیابت ارزان تر می شود

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از سالم خبر: شرکت Semper Health با همکاری شرکت داروسازی Novo Nordisk قصد دارند طی یک برنامه ی آزمایشی ، دارو های دیابتی را با قیمتی کمتر به بیماران ارائه دهند. پلت فرم قیمت گذاری سلامت شرکت “Semper Health” که مبتنی بر رفتار بیماران است که در این پروژه قصد

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از سالم خبر: شرکت Semper Health با همکاری شرکت داروسازی Novo Nordisk قصد دارند طی یک برنامه ی آزمایشی ، دارو های دیابتی را با قیمتی کمتر به بیماران ارائه دهند.

پلت فرم قیمت گذاری سلامت شرکت “Semper Health” که مبتنی بر رفتار بیماران است که در این پروژه قصد دارد هزینه های دارو را در طول زمان بر اساس پایبندی و انطباق با نیاز های بیمار تنظیم کند. بدین معنا که میزان مصرف داروی بیمار بر اساس نیاز او در دوره درمان مشخص تجویز می شود که با قیمتی کمتر این دارو برایش آب می خورد. این شرکت می گوید این امر برای ترویج سازگاری هنگام مصرف دارو و نیز کاهش قیمت ها انجام می شود.

شرکت Semper Health داروهای دیابتی تولید شده توسط شرکت Novo Nordisk را به عنوان راه حل «مقرون به صرفه و مقابله با بیماری دیابت» انتخاب کرد و از طرح برنامه ی پیامکی (sms) خود که زمان دوره مصرف داروی بیماران را با ارسال پیامک به آنان یادآوری می کند تا در هنگام استفاده از دارو ، میزان هزینه هایشان را کاهش دهند ، رونمایی کرد.

این شرکت همچنین از مشارکت با داروخانه های داخلی برای کاهش هزینه های دارو برای بیماران نیز اعلام آمادگی کرد.

این دو شرکت در حال تلاش برای جذب ده هزار بیمار مبتلا به دیابت در پلت فرم بهداشتی شرکت Semper Health در سال ۲۰۱۸ هستند.
استیو آلبرز، معاون اول شرکت Novo Nordiskدر این باره می گوید: “این یکی از اولین نوآوری هایی است که ما برای مدیریت دارو برنامه ریزی می کنیم تا به کاهش تعداد بیمارانی که برای تهیه داروهای دیابتی خود به داروخانه ها مراجعه می کنند کمک کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 11 =