کد خبر : 94220
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
-

زنگ سپاس از مقام معلم بصدا درآمد

زنگ سپاس از مقام معلم بصدا درآمد

به گزارش قائم آنلاین، رضا عنایتی صبح امروز با حضور در مدرسه ولیعصر(عج) شهرستان قائم شهر زنگ سپاس از مقام معلم را بصورت پایلوت بهمراه دیگر مسئولان استانی و شهرستانی بصدا درآورد. در این مراسم که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، مدیرکل امنیتی استانداری، رئیس مجمع نمایندگان مازندران، فرماندار و دیگر مسئولین

به گزارش قائم آنلاین، رضا عنایتی صبح امروز با حضور در مدرسه ولیعصر(عج) شهرستان قائم شهر زنگ سپاس از مقام معلم را بصورت پایلوت بهمراه دیگر مسئولان استانی و شهرستانی بصدا درآورد.
در این مراسم که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، مدیرکل امنیتی استانداری، رئیس مجمع نمایندگان مازندران، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان قائم شهر برگزار شد ابتدا قرار بر حضور اسلامی استاندار مازندران بود که با اعلام مشغله زیاد شخص استاندار، وی در این مراسم حاضر نشد.

رضا عنایتی مدیرکل امنیتی استانداری مازندران در این مراسم ضمن تبریک به معلمان زحمتکش، اظهار کرد: در همه ی جوامع دنیا معلمین از جایگاه بالایی برخوردارند و در کشور ما نیز این امر وجود دارد که در دین مبین اسلام و قران کریم در ارتباط با جایگاه معلم در صدر جوامع است که ما هم به سهم خود از تلاش های معلمان تقدیر و تشکر داریم.

وی افزود: معلمان قشر عظیمی از جامعه هستند و بهترین واژه ها در وجود معلمان است و جایگاه معلم را باید با کارهای اساسی پیگیری کرد و بدنبال ارتقا جایگاه معلمان در کشور باشیم تا معلم دغدغه ی خارج از کلاس درس را نداشته و در راستای اموزش تاثیر گذار باشد.
مدیرکل امنیتی استان مازندران با اشاره به اینکه اینده کشور در دستان این دانش اموزان است و معلمان انها را تربیت میکنند، خاطرنشان کرد: برای حفظ جایگاه معلمان نباید سخنرانی کرد و نمایندگان مجلس باید قوانین خوبی پیرامون جایگاه معلم تصویب کنند تا بتوان دلواپسی معلمان را کاهش داد.

این مسوول تصریح کرد: نشاط اجتماعی یک امریست اساسی و باید برای ان در محیط مدرسه اقددم کرد و فعالیت بدنی را در مدرسه انجام دهند و مدارس باید محیطی درست برای این امر داشته باشند که اموزش و پرورش باید این مهم را ایجاد کند تا دانش آموزان نشاط اجتماعی خود را در مدرسه پیدا کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 5 =