کد خبر : 93983
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
-

رشد اقتصاد ایران در آسیا دهم شد

رشد اقتصاد ایران در آسیا دهم شد

به گزارش قائم آنلاین، اسپتکتاتور ایندکس، وضعیت رشد تولید ناخالص داخلی کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸ گزارش داده است. براساس این گزارش در سال جاری هند با پشت سر گذاشتن چین بزرگترین رشد تولید ناخالص داخلی را خواهد داشت. رشد تولید ناخالص داخلی هند ۷٫۴ درصد می‌شود. براساس  این گزارش، سه اقتصاد برتر منطقه آسیا

به گزارش قائم آنلاین، اسپتکتاتور ایندکس، وضعیت رشد تولید ناخالص داخلی کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸ گزارش داده است.

براساس این گزارش در سال جاری هند با پشت سر گذاشتن چین بزرگترین رشد تولید ناخالص داخلی را خواهد داشت. رشد تولید ناخالص داخلی هند ۷٫۴ درصد می‌شود.

براساس  این گزارش، سه اقتصاد برتر منطقه آسیا در سال ۲۰۱۸ هند ۷٫۴ درصد، بنگلادش ۷ درصد و  فیلیپین ۶٫۷ درصد خواهد شد و پس از آن چین با ۶٫۶ درصد در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش، ایران در این رتبه‌بندی در جایگاه دهم آسیا با رشد تولید ناخالص داخلی ۴ درصد مشخص شده است. در این رنکینگ ایران پس از ترکیه و پاکستان قرار دارد.

رشد اقتصادی رژیم صهیونیستی ۳٫۳ درصد پیش‌بینی شده که در بین کشورهای آسیایی در جایگاه دوازدهم قرار دارد. در این رنکینگ عربستان با رشد اقتصادی ۱٫۷ درصد در جایگاه هفدهم قرار گرفته، روسیه جایگاه هیجدم و ژاپن در جایگاه نوزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =