کد خبر : 93706
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
-

۳ پروژه شهرستان نیمروز در انتظار روبان و قیچی مسؤولان

۳ پروژه شهرستان نیمروز در انتظار روبان و قیچی مسؤولان

به گزارش قائم آنلاین، در حالیکه در اکثر نقاط کشور مردم منتظر احداث یک پروژه هستند اینجا در روستای چرک شهرستان نیمروز در منطقه سیستان، سه پروژه حدود ۷ سال است که آماده افتتاح است. اولین پروژه اورژانس جاده‌ای شهرستان نیمروز است که از سال ۹۲ آماده افتتاح شده اما با گذشت چندین سال هنوز

به گزارش قائم آنلاین، در حالیکه در اکثر نقاط کشور مردم منتظر احداث یک پروژه هستند اینجا در روستای چرک شهرستان نیمروز در منطقه سیستان، سه پروژه حدود ۷ سال است که آماده افتتاح است.

اولین پروژه اورژانس جاده‌ای شهرستان نیمروز است که از سال ۹۲ آماده افتتاح شده اما با گذشت چندین سال هنوز در انتظار افتتاح بوده و گلایه مردم منطقه را به دنبال داشته است.

رئیس شورای اسلامی روستای چرک به نمایندگی از مردم روستا می‌گوید: در این روستا سه پروژه مهم اورژانس و پمپ بنزین و نمایندگی کمیته امداد آماده افتتاح است اما مورد بی‌مهری مسؤولان قرار گرفته است.

وی در مورد وضعیت پایگاه اورژانس می‌گوید: راه‌اندازی هر چه سریعتر این پایگاه  لازم و ضروری است زیرا بر اثر تصادفاتی که در این جاده رخ داده، مجروحان در مسیر طولانی رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

ناصر دهمرده افزود: اگر احداث این پایگاه از نظر مسؤولان مهم نیست، چرا احداث کردند و اگر مهم و لازم است چرا آن را راه‌اندازی نمی‌کنند تا مردم از خدمات آن بهره‌مند شود.

وی تصریح کرد: پمپ بنزین نیز با توجه به تردد بسیار خودروها لازم و ضروری است اما متاسفانه حدود ۸ سال است که این پروژه نیز با وجود کامل بودن، هنوز افتتاح نشده و سرمایه مردمی که اینجا را احداث کردند پایمال شده است.

وی افزود: سال‌هاست که یک قفل محکم بر درب آن زده شده و نه خودشان از این ملک استفاده می‌کنند نه اجازه می‌دهند ما از آن برای کار دیگری استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − چهار =