کد خبر : 93576
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۰۵
-

هدف دشمن اختلال در پیوستگی و ارتباط میان ملت ایران است

هدف دشمن اختلال در پیوستگی و ارتباط میان ملت ایران است

به گزارش قائم آنلاین، سعید جلیلی در همایش بزرگ چهار دهه ایستادگی در پرتو گفتمان انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این محافل و همایش‌ها با هدف دنبال کردن انجام وظیفه و رسالت همه ما با رضایت قلبی و مورد پسند خداوند باید باشد. نماینده

به گزارش قائم آنلاین، سعید جلیلی در همایش بزرگ چهار دهه ایستادگی در پرتو گفتمان انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این محافل و همایش‌ها با هدف دنبال کردن انجام وظیفه و رسالت همه ما با رضایت قلبی و مورد پسند خداوند باید باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در ادامه افزود: در اینگونه محافل، فعالان عرصه‌های فرهنگی، گفتمانی و مباحثی باید به این مهم بپردازند که باید در هم‌اندیشی‌های خود مفید و موثر واقع شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ما ۴ دهه مقاومت کرده‌ایم و امسال در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به فضل خداوند هستیم و ملت ما چنین توفیقی یافتند که مصداق این آیه شدند، دعوت خدا و پیامبر را به گونه‌ای اجابت کردند که به خواست خداوند به آدم حیات دادند.

جلیلی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب بسیاری از باورهای دینی خود را تجربه کردیم که این امر نه فقط ادعای ما بلکه اظهارات دشمنان ما است که ملت ایران با انقلاب حیات و هویت یافتند.

وی با طرح این سوال که این موفقیت ما که دشمنان به آن اذعان دارند به چه دلیل است، بیان کرد: برای تداوم این امر باید تحلیل صحیحی از ایجاد کردن موفقیت‌ها داشته باشیم و آنطور که شایسته است عمل کنیم.

به گفته این مقام مسوول، شاید ابتکار ملت ایران در این دوره همین مفهوم جمهوری اسلامی بوده است.

جلیلی با اشاره به سخنان ماموستا اقبال بهمنی مبنی بر اینکه مردم بعد از ۱۴۰۰ سال آرزوی ایجاد حکومتی اسلامی را داشته‌اند که با پیروزی انقلاب اسلامی این امر محقق شد، گفت: یکی از دلایل آن حضور مداوم مردم بود، مردم اسلام را بر مبنای سبک زندگی انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی، یعنی انتخاب اسلام توسط مردم، افزود: در زمان جنگ تحمیلی در هر کدام از شهرهای استان کردستان شهدای زیادی تقدیم انقلاب شد، علما و همه کسانی که وجود خود را فدا کردند همه و همه قدرتی ایجاد می‌کند که اراده دشمنان را سست می‌گرداند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته سردشت و حلبچه آماج حملات شیمیایی قرار گرفت ولی هیچ کس بیانیه‌ای در مورد محکوم کردن این امر صادر نکرد آن زمان مردم مقاومت کردند و شهر و روستای خود را ترک نکردند.

جلیلی با بیان اینکه هدف دشمن اختلال در پیوستگی و ارتباط میان ملت  ایران است بیان کرد: دشمن با سخت‌افزار و جنگ‌افزار نتوانست با موفقیت عمل کند چراکه مردم اسلام و دین را باور  و آن را مایه حیات می‌دانند و با برقراری ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای بر فضای ایران می‌خواهد ملت را از هم گسست کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =