کد خبر : 93425
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۳۵
-

زیرساخت‌های مرز بین‌المللی مهران در حوزه فناوری اطلاعات تا اربعین ۹۷ تکمیل می‌شود

زیرساخت‌های مرز بین‌المللی مهران در حوزه فناوری اطلاعات تا اربعین ۹۷ تکمیل می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد آذری جهرمی در بدو ورود به ایلام در فرودگاه شهدای شهر ایلام اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای استان ایلام برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است. وی اضافه کرد: یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد زیرساخت‌های این استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد آذری جهرمی در بدو ورود به ایلام در فرودگاه شهدای شهر ایلام اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای استان ایلام برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

وی اضافه کرد: یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد زیرساخت‌های این استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است تا این حوزه متحول شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه وضعیت زیرساخت‌های حوزه ارتباطات این استان به نسبت کشوری در میانه‌های جدول قرار دارد، عنوان کرد: اما در تلاش هستیم این وضعیت را ارتقا دهیم.

آذری جهرمی تصریح کرد: برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی در مرز بین‌المللی نیز برنامه‌ریزی شده و  نیازهای این مرز در حوزه فناوری اطلاعات تا پیش از اربعین ۹۷ تکمیل خواهد شد، همچنین این وزارتخانه برای تکمیل زیرساخت‌های مرز چیلات در تلاش است.

وی یادآور شد: اکنون ایستگاه‌های تلفن همراه نیز در این مرز نصب شده است، اما نیازمند همکاری طرف عراقی در این بخش هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تبیین کرد: البته مشکلاتی مانند آثار باقیمانده از مین‌های کاشته شده از دوران جنگ در این مرز وجود دارد که امیدواریم با همراهی مسؤولان استان این مشکلات برطرف شود.

این مسؤول اضافه کرد: افزون بر این وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش اشتغال نیز برنامه‌ریزی لازم را داشته تا در استان ایلام این حوزه را متحول کند.

آذری جهرمی با بیان اینکه با بررسی صورت گرفته یکی از مشکلات این استان در زمینه اشتغال کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات است، تأکید کرد: تلاش می‌شود با برقراری ارتباط بین حوزه آموزش و دانشگاه‌ها این موضع و مشکل حل و فصل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 4 =