کد خبر : 93323
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
-

تولید محصولات ضد سرمازدگی برای گیاهان

تولید محصولات ضد سرمازدگی برای گیاهان

به گزارش قائم آنلاین، محققان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید اسیدآمینه، آمینوکلات‌ها، ضدسرمازدگی و ضدتنش گیاهان و کودها شدند. محققان ایرانی با انجام طرح‌های تبلیغاتی انواع کودهای عالی، شیمیایی، بسترهای کشت، چسب باغبانی، ترکیبات ضدسرمازدگی گیاهان و ۶۰ محصول دیگر در این حوزه را تولید کردند که طرح جدید این

به گزارش قائم آنلاین، محققان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید اسیدآمینه، آمینوکلات‌ها، ضدسرمازدگی و ضدتنش گیاهان و کودها شدند.

محققان ایرانی با انجام طرح‌های تبلیغاتی انواع کودهای عالی، شیمیایی، بسترهای کشت، چسب باغبانی، ترکیبات ضدسرمازدگی گیاهان و ۶۰ محصول دیگر در این حوزه را تولید کردند که طرح جدید این محققان شامل اسیدهای‌ آمینه، آمینو کلات‌ها، کودهای کریستال خود حل شونده ضدسرمازدگی و ضدتنش گیاهان است.

افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی در واحد سطح، کاهش خسارات ناشی از سرمازدگی، خشکسالی و تنش محیطی امکان به زیر کشت بردن زمین‌های نامساعد نیمه‌شور و خشک، استفاده از منابع آبی کم کیفیت برای تولید محصولات کشاورزی و غذای سالم و همچنین جلوگیری از تجمع نیترات و فلزات سنگین در محصولات کشاورزی از جمله اهداف این طرح است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =