کد خبر : 92640
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
-

اعزام زائران کاروان‌های سازمان حج به کاظمین پس از ۳ روز از سر گرفته شد

اعزام زائران کاروان‌های سازمان حج به کاظمین پس از ۳ روز از سر گرفته شد

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی نصراللهی مدیر ستاد عملیات شمسا در عراق از برقراری مجدد اعزام زائران کشورمان به شهر مقدس کاظمین پس از ۳ روز توقف در روند اعزام خبر داد. وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های زیارتی به کاظمین از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ فروردین ماه به مدت ۳ روز متوقف شده بود

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی نصراللهی مدیر ستاد عملیات شمسا در عراق از برقراری مجدد اعزام زائران کشورمان به شهر مقدس کاظمین پس از ۳ روز توقف در روند اعزام خبر داد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های زیارتی به کاظمین از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ فروردین ماه به مدت ۳ روز متوقف شده بود و از امروز ۲۴ فروردین دوباره از سر گرفته شد، گفت: به علت حضور خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع) در کاظمین، امکان اسکان زائران کشورمان در این شهر مقدس فراهم نبود.

مدیر ستاد عملیات شمسا در عراق خاطرنشان کرد: اعزام زائران به کاظمین با توجه به ایام شهادت امام هفتم شیعیان و به دلیل شلوغی و ازدحام زائران در کاظمین هر سال همزمان با روزهای ۲۳ تا ۲۵ ماه مبارک رجب متوقف و در پکیج زیارتی تغییراتی نیز اعمال می‌شود.

همه ساله همزمان با سالگرد شهادت موسی بن جعفر (ع) میلیون‌ها زائر عاشق از مسیرهای دور و نزدیک پیاده به سوی مرقد آن امام بزرگوار می‌روند و عاشقان خدمت به زائران اهل بیت(ع) نیز با برپایی موکب‌های مختلف در سرار مسیر از زائران پذیرایی و استقبال می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 1 =