کد خبر : 92642
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
-

آغاز تجمع فلسطینیان در سومین هفته «راهپیمایی بازگشت»

آغاز تجمع فلسطینیان در سومین هفته «راهپیمایی بازگشت»

به گزارش قائم آنلاین، سومین هفته «راهپیمایی بازگشت» در نوار غزه با شعار «برافراشتن پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم اشغالگر» با حضور هزاران نفر که هر لحظه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، پشت فنس‌های امنیتی در مرز با اراضی اشغالی آغاز شده است. این سومین هفته‌ای که فلسطینیان ساکن غزه تلاش دارند بر قطعنامه

به گزارش قائم آنلاین، سومین هفته «راهپیمایی بازگشت» در نوار غزه با شعار «برافراشتن پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم اشغالگر» با حضور هزاران نفر که هر لحظه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، پشت فنس‌های امنیتی در مرز با اراضی اشغالی آغاز شده است.

این سومین هفته‌ای که فلسطینیان ساکن غزه تلاش دارند بر قطعنامه ۱۹۴ شورای امنیت سازمان ملل – که در بند ۱۱ آن بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان به رسمیت شناخته شده – تأکید کنند. آن‌ها همچنین اقدام به برپایی چادرهایی در فاصله‌ای دور تر از فنس‌های امنیتی کرده‌اند.


«راهپیمایی بازگشت»

در سه هفته گذشته ۳۲ تن شهید و بیش از ۳ هزار تن زخمی شده‌اند و طبق تصاویر و ویدئوهای بسیاری که منتشر شده، مأموران صهیونیستی بی‌محابا با گلوله‌های جنگی به سمت فلسطینیان شلیک می‌کنند.

گفتنی است که همزمان با آغاز این راهپیمایی صبح امروز (جمعه) شهرک‌نشینان صهیونیست، مسجدی را در منطقه «عقربا» واقع در جنوب شهر نابلس آتش زدند.

تا کنون ۹ تن در نزدیکی نوار غزه با شلیک مستقیم مأموران صهیونیست، زخمی شده‌اند. یک امدادگر نیز در میان مجروحین دیده می‌شود.


آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی

فلسطینیان همچنین اقدام به اقامه نماز جمعه در کنار چادرهای برپا شده کردند.

در کرانه باختری و در شهرک «نعلین» در غرب رام‌الله نیز میان فلسطینیان و مأموران صهیونیستی درگیری رخ داده و صهیونیست‌ها با گاز اشک‌آور به فلسطینیان حمله کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 20 =