کد خبر : 92315
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
-

خداحافظی در میلاد

خداحافظی در میلاد

به گزارش قائم آنلاین، در برج میلاد تهران نشست فصلی مدیران شهری و رونمایی از سامانه شفافیت مالی با حضور محمد علی نجفی، شهردار سابق تهران،حسینی مکارم سرپرست شهردار تهران و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد. با توجه به اینکه در این مراسم تمامی معاونان و‌مدیران شهرداری و برخی اعضای شورای شهر حضور داشتند،

به گزارش قائم آنلاین، در برج میلاد تهران نشست فصلی مدیران شهری و رونمایی از سامانه شفافیت مالی با حضور محمد علی نجفی، شهردار سابق تهران،حسینی مکارم سرپرست شهردار تهران و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

با توجه به اینکه در این مراسم تمامی معاونان و‌مدیران شهرداری و برخی اعضای شورای شهر حضور داشتند، این‌مراسم بیشتر شبیه جشن خداحافظی نجفی بود.

یکی ار حاشیه‌های این مراسم، کنایه عجیب نجفی به مراسم تودیع در آخرین دقایق حضور در شهرداری تهران بود؛ شهردار مستعفی تهران گفت: تودیع و معارفه شبیه مراسم ختمی است که میت هم حرف می‌زند.

وی با اشاره به استعفای خود ادامه داد: عذرخواهی می کنم از کسانی که در داخل و خارج شهرداری خواستند کارم را ادامه دهم واقعا نتوانستم این دستور را بپذیرم.از همه کسانی که از داخل و خارج شهرداری از من خواستند کارم را ادامه دهم اما من نتوانستم عذر می‌خواهم. این مسئله خارج از اراده من بود.

کلیپی در ابتدای مراسم در رابطه با شهرداران گذشته و اقدامات وی در شهرداری گذاشته شد و نجفی گفت: کلیپ خوب بود اما یک جاهایی ریتم مراسم تند می شد که این مرا نگران آقای مکارم کرد.

نجفی در اقدامی عجیب که شگفتی و خنده همگان را برانگیخت دست خود را بالا گرفت و گفت: من کنت مولا فهذا حسینی مکارم مولا.

در ادامه این مراسم از نقاشی چهره محمد علی نجفی رونمایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + نوزده =