کد خبر : 92175
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
-

آتش‌سوزی یک واحد مرغداری در گلوگاه

آتش‌سوزی یک واحد مرغداری در گلوگاه

به گزارش قائم آنلاین، وقوع آتش‌سوزی در یک واحد مرغداری در گلوگاه، باعث تلف شدن ۹ هزار قطعه مرغ و برجای ماندن یک میلیارد تومان خسارت شد. بهره‌بردار این واحد مرغداری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: این آتش‌سوزی امروز سه‌شنبه رخ داد که باعث تلف شدن ۹ هزار قطعه مرغ گوشتی شد. وی

به گزارش قائم آنلاین، وقوع آتش‌سوزی در یک واحد مرغداری در گلوگاه، باعث تلف شدن ۹ هزار قطعه مرغ و برجای ماندن یک میلیارد تومان خسارت شد.

بهره‌بردار این واحد مرغداری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: این آتش‌سوزی امروز سه‌شنبه رخ داد که باعث تلف شدن ۹ هزار قطعه مرغ گوشتی شد.

وی افزود: خسارت کل ۳۰۰ میلیون تومان است که ۴۵ میلیون تومان دان طیور و ۱۸ میلیون مرغ گوشتی و بقیه فضای مرغداری خسارت دید که با برآورد ساخت و بازسازی آن میزان خسارت نزدیک به یک میلیارد تومان است.

براساس این گزارش بهره‌بردار این واحد مرغداری ادامه داد: این واحد مرغداری در حاشیه شهر گلوگاه قرار دارد که پس از مواجهه با آتش سوزی صبح امروز، سریعا با آتش نشانی تماس گرفته شد.

فرامرز امیرخوانلو سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی گلوگاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: تا رسیدن آتش نشانان، همه مرغ‌های این واحد مرغداری تلف شدند.

وی درباره علت حادثه،‌ اظهار کرد: آتش مشعل داخل مرغداری به شیلنگ مخزن گازوئیل سرایت کرد و دچار حریق و خفگی مرغ‌ها شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 13 =