کد خبر : 91547
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
-

قلعه‌نویی: تیمم بعد از باخت مقابل الدحیل شرایط خوبی ندارد

قلعه‌نویی: تیمم بعد از باخت مقابل الدحیل شرایط خوبی ندارد

به گزارش قائم آنلاین، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: طبیعتا بعد از آن بازی خوبی که انجام دادیم و نتیجه نگرفتیم، شرایط خوبی نداریم و به دنبال آن هستیم که بتوانیم به این مسابقه برگردیم و زمان کمی داشتیم. وی ادامه داد: از بچه‌ها ممنون هستم و

به گزارش قائم آنلاین، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: طبیعتا بعد از آن بازی خوبی که انجام دادیم و نتیجه نگرفتیم، شرایط خوبی نداریم و به دنبال آن هستیم که بتوانیم به این مسابقه برگردیم و زمان کمی داشتیم.

وی ادامه داد: از بچه‌ها ممنون هستم و قانون نانوشته است که گل نزنی گل می‌خوری و علی‌رقم که خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم؛ به همین دلیل با وجود آنکه بین هر مسابقه یک جلسه روانشناسی برگزار می‌کردیم، اما با توجه به شرایط این تیم دو جلسه روانشناسی برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: تیم شرایط خوبی ندارد و امیدواریم تیم از آن شرایط بیرون بیایید؛ سپیدرود هم تیم خوبی است و سرمربی خوبی دارد و کریمی انسانی است که صداقت دارد؛ یکسال با او کار کردم و خوشحالم حرف‌هایی که یکسال پیش زدم و به من هزاران برچسب چسباندن، ولی صحبت‌های او اکنون یک پشتوانه مردمی پیدا کرده است و فضای مجازی به او کمک کرد.

قلعه‌نویی افزود: با آمدن کریمی این تیم متحول شد و می‌دانیم فردا یک بازی سخت داریم؛ بازی سپیدرود رشت را پیگیری می‌کنم چون شهر مادری‌ام است و تیم خوب و سرعتی هستند؛ در خطوط مختلف خوب عمل کرده‌اند و ما هم ذوب‌آهن هستیم و به دنبال حفظ جایگاه و سه امتیاز هستیم

وی عنوان کرد: واقعیت فوتبال زمانی است که مسابقه آغاز می‌شود؛ روی گلی که خوردیم سه اشتباه بچه‌گانه داشتیم که مربی دیگر در این شرایط مقصر نیست، اما امیدوارم بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تعویض‌های این تیم اظهار کرد: از عملکرد تیم ما نمی‌توانید انتقاد کنید چون که بعد از پرسپولیس بیشترین گل زده را داشته‌ایم و تیم دوم جدول هستیم؛ با توجه به شرایط تیم تعویض‌ها صورت می‌گیرد و نیروها را تقسیم کرده‌ایم؛  با توجه به شرایطی که رجب‌زاده و قاسم حدادی‌فر از ظرفیت‌ آن‌ها استفاده می‌‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اکبر ایمانی را آورده‌ایم که از او استفاده کنیم، اما از زمانی که آمده‌ است هر روز با مصدومیت مواجه بوده است و اگر همان شرایط ایده‌آلش را می‌داشت، می‌توانست به ما خیلی کمک کند.

قلعه‌نویی عنوان کرد: اکنون در دو پست بازیکن غیر تخصصی استفاده کنیم؛ اکبر ایمانی را جذب کردیم که یکی از مشکلات ما را حل کند ولی نتوانست با شرایط وفق پیدا کند.

وی در پایان بیان کرد: باید بازی به بازی به جلو برویم و برنامه‌ریزی کنیم؛ شرایط جدول طوری شده است که به عملکرد تیم‌ها به بازی‌های دیگر هم ربط دارد ولی ما فقط به یک بازی فکر می‌کنیم و پس از اتمام آن به مسابقات دیگر فکر می‌کنیم؛ بیش از ۲۰ سال است که به نوعی ریکاوری بازیکنان را آماده می‌کنیم و ما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =