کد خبر : 90970
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
-

آمار عجیب و غریب پنالتی‌های العین

آمار عجیب و غریب پنالتی‌های العین

به گزارش قائم آنلاین، روز گذشته تیم العین امارات موفق شد تا با نتیجه ٢-١ برابر الهلال پیروز شود و به رده دوم جدول در فاصله یک بازی تا پایان مرحله گروهی برسد. سه پنالتی العین در بازی با الهلال بسیار آمار عجیب و غریبی است، پنالتی هایی که البته نسبت به پنالتی های این

به گزارش قائم آنلاین، روز گذشته تیم العین امارات موفق شد تا با نتیجه ٢-١ برابر الهلال پیروز شود و به رده دوم جدول در فاصله یک بازی تا پایان مرحله گروهی برسد.

سه پنالتی العین در بازی با الهلال بسیار آمار عجیب و غریبی است، پنالتی هایی که البته نسبت به پنالتی های این تیم برابر استقلال قانع کننده تر بودند.

العین در ٥ بازی گذشته ٦ پنالتی به دست آورده است که دو پنالتی آن به هدر رفته اند. عمر عبدالرحمن روز گذشته برابر علی الحبسی و مارکوس برگ در بازی با استقلال برابر سید حسین حسینی مغلوب شدند.

دیگر پنالتی ها نیز مارکوس برگ(٣ مرتبه) و احمد خلیل (١ مرتبه)وارد دروازه تیم های حریف شدند، الریانی ها که تیمشان در بازی پایانی به مصاف العین می رود نیاز به برد دارند و بیش از هر چیزی باید حواسشان به حرکات بازیکنان تیمشان در محوطه جریمه باشد چراکه استعداد العین برای گرفتن پنالتی فوق العاده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =