کد خبر : 90581
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
-

۹۷؛ سال تعیین تکلیف مفاسد اقتصادی

۹۷؛ سال تعیین تکلیف مفاسد اقتصادی

به گزارش قائم آنلاین، امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو پیرامون روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: درخت سرافراز جمهوری اسلامی با خون پاکترین انسان‌های روی زمین آبیاری شده و حتی می‌توان گفت که این نظام ثمره همه مجاهدت‌هایی بوده که اولیا و صالحان از اول خلقت و صدر اسلام انجام داده‌اند. وی افزود: حضرت امام (ره)

به گزارش قائم آنلاین، امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو پیرامون روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: درخت سرافراز جمهوری اسلامی با خون پاکترین انسان‌های روی زمین آبیاری شده و حتی می‌توان گفت که این نظام ثمره همه مجاهدت‌هایی بوده که اولیا و صالحان از اول خلقت و صدر اسلام انجام داده‌اند.

وی افزود: حضرت امام (ره) با ولایت الهی و درایت خود توانست مردم را هدایت کند و این جمهوری اسلامی را به نتیجه برساند که در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است و از این منظر امام حتی بیان می‌کردند که مردم ما در جهاتی از امت رسول‌الله هم بهتر هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبری‌های هوشمندانه و الهی امام(ره) و مقام معظم رهبری ثمرات بسیاری را برای ایران اسلامی رقم زده که امروز ایران به عنوان ابرقدرتی در معادلات دنیا مطرح شده و در برابر زیاده‌خواهی کفر جهانی و استکبار و تمام ظالمان، الگوی آزادگان جهان شده است.

وی افزود: شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نه تنها رهایی ملت ایران را رقم زد که ظلم‌ستیزی را در مردم جهان اسلام و همه مستضعفان بیدار کرد و منشا بیداری ملت‌ها شد.

خجسته با بیان اینکه امروز هسته‌های مقاومت در برابر استکبار در لبنان، سوریه افغانستان و یمن و نقاط دیگر جهان به برکت نظام جمهوری اسلامی تشکیل شده است، ادامه داد: حضور مردم ایران اسلامی در ۱۲ فروردین برای رأی «آری» به همه‌پرسی جمهوری اسلامی شاهکار بی‌نظیر اراده یک ملت و نقش‌آفرینی تاریخی امتی است که سال‌ها رنج استعمار و استبداد هوشیاری مضاعف آنها را رقم زد.

وی مطرح کرد: همین حضور مردم در همه صحنه‌ها بود که طی هشت سال رویارویی با تمام زیاده‌خواهان جهان ملت ما را پیروز کرد و همانگونه که آمریکا و و صهیونیسم و ایادی کفر جهانی در سوریه و عراق با ملت ما زورآزمایی کردند و پنجه در پنجه افکندند در صحنه‌های پیش رو نیز ملت ما با همین حضور و بهره‌مندی از ولایتمداری سربلند و پیروز خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در همه صحنه‌ها ادامه داد: مردم مدافع اصلی ولایت فقیه، انقلاب و ارزش‌ها هستند چون برای استقرار آن خون داده‌اند و جانفشانی کرده‌اند اما از بی‌عدالتی، تبعیض و بی‌تدبیری گلایه دارند.

خجسته با بیان اینکه فشارهای اقتصادی، گرانی و بی‌تدبیری‌ها در مورد مسائل مؤسسات مالی و تزلزل نرخ دلار باید در سال ۹۷ اصلاح شود، اظهار کرد: ما در مجلس محکم ایستاده‌ایم تا با همکاری دولت و قوه قضائیه مسائلی مانند فساد، قاچاق کالا و بانکداری غیر اسلامی را یکبار برای همیشه تعیین تکلیف کنیم.

وی با تأکید بر عزم مجلس در مورد حمایت تولید داخلی ادامه داد: مردم غیرتمند ما که همواره پای این نظام ایستاده و برای آن ایثار فراوان کرده‌اند رمز ماندگاری ارزشها و آرمانهای انقلاب و نظام بوده‌اند، اما دستانی در کار است که مردم را ناراضی کنند و بین نظام و مردم فاصله بیندازند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس تأکید کرد: مردم از فساد و قاچاق کالا ناراحت هستند که در این زمینه دولت و مجلس و قوه قضاییه باید در سال ۹۷ با قاطعیت تحقق مطالبات مردم را پیگیری کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد گمان می‌کنند دیر آمده‌اند اما باید زود بهره‌مند شوند و بروند، متذکر شد: در این زمینه دولت و مجلس برآمده از انقلاب نباید تعارف و رودربایستی داشته باشد و هر شخصی در هر جایگاه مدیریتی از وزیر و وکیل و رئیس هیأت مدیره باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

خجسته افزود: از همین منظر در راستای رفع نگرانی مردم و مطالبات مقام معظم رهبری، سال ۹۷ سال تعیین تکلیف برخی بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − یک =