کد خبر : 90338
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
-

شیوع بیماری‌های ناشناخته در عسلویه

شیوع بیماری‌های ناشناخته در عسلویه

به گزارش قائم آنلاین، اصغر پاکدل شهردار عسلویه اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز بیش از ده‌ها هزار مسافر نوروزی در مناطق دیدنی و تفریحی و سواحل شهر عسلویه حضور یافته و شهرداری نیز در پارک‌ها و سواحل برای رفاه و آسایش مسافران تدابیری اندیشیده است. وی با اشاره به مشکلات شهر

به گزارش قائم آنلاین، اصغر پاکدل شهردار عسلویه اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز بیش از ده‌ها هزار مسافر نوروزی در مناطق دیدنی و تفریحی و سواحل شهر عسلویه حضور یافته و شهرداری نیز در پارک‌ها و سواحل برای رفاه و آسایش مسافران تدابیری اندیشیده است.

وی با اشاره به مشکلات شهر عسلویه بیان کرد: اهالی عسلویه قبل از استقرار تاسیسات نفت و گاز،  آب عسلی می‌نوشیدند اما امروزه چنین نیست.

شهردار عسلویه تصریح کرد: به واسطه شهد گل‌های گیاهان منطقه تروپیکال و به خصوص درختان حرا، عسل شهرستان عسلویه در دنیا بی‌نظیر بوده است.

پاکدل ادامه داد: متاسفانه پس از استقرار تاسیسات نفت و گازی، عسلویه تبدیل به آلاینده‌ترین شهر دنیا شده که بیماری‌های ناشناخته و مادرزادی زیادی شیوع پیدا کرده است.

وی تأکید کرد: اگر فکر و برنامه‌ای برای حذف و مقابله با حد بحرانی آلاینده‌ها در عسلویه نگردد در ده سال آینده تمام درآمد نفت و گاز در جنوب کشور، باید صرف درمان بیماری‌های اپیدمی و مادرزادی مردم جنوب کشور شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =