کد خبر : 90334
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
-

حدادی‌فر: قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ محال است

حدادی‌فر: قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ محال است

به گزارش قائم آنلاین،  قاسم حدادی‌فر پس از برتری ۳ بر صفر ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. تراکتورسازی یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ است که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند. خوشبختانه توانستیم اوایل بازی به گل برسیم و آن را حفظ کنیم و در دقایق پایانی هم که تراکتورسازی خسته شده

به گزارش قائم آنلاین،  قاسم حدادی‌فر پس از برتری ۳ بر صفر ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. تراکتورسازی یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ است که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند. خوشبختانه توانستیم اوایل بازی به گل برسیم و آن را حفظ کنیم و در دقایق پایانی هم که تراکتورسازی خسته شده بودند توانستیم به گل‌های خودمان اضافه کنیم. در این شرایط حساس که تیم‌های بالای جدول برده بودند و ما هم به ۳ امتیاز نیاز داشتیم، خوشبختانه این اتفاق افتاد و دوباره جایگاه خود را حفظ کردیم.

وی در مورد دیدار بعدی ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: هم در لیگ و هم در آسیا کارمان حساس شده است. یک بازی حساس با تیم الدحیل داریم. آنها تیمی با معیارهای اروپایی هستند و خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند. تمام امید ما این است که در خانه بتوانیم نتیجه بگیریم. امیدوارم هواداران بیایند و حمایت کنند چون واقعاً بازی سختی است. امیدوارم ۳ امتیاز را بگیریم و صعود کنیم.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا شانس دارید پرسپولیس ۴ بازی را ببازد و شما قهرمان شوید، گفت: این اتفاق واقعاً محال است. پرسپولیس قهرمان شده است، ما هم تلاش می‌کنیم که نایب قهرمان شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 6 =