کد خبر : 90244
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
-

تبریک تاج و اعضای تیم ملی به تیم داوری ایرانی

تبریک تاج و اعضای تیم ملی به تیم داوری ایرانی

به گزارش قائم آنلاین، رئیس فدراسیون فوتبال، انتخاب تیم داوری ایرانی برای حضور در جام جهانی روسیه را به خانواده فوتبال و به ویژه جامعه داوری تبریک و تهنیت گفت. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج در پیامی انتخاب تیم داوری ایرانی برای حضور در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ را به آقایان علیرضا فغانی،

به گزارش قائم آنلاین، رئیس فدراسیون فوتبال، انتخاب تیم داوری ایرانی برای حضور در جام جهانی روسیه را به خانواده فوتبال و به ویژه جامعه داوری تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج در پیامی انتخاب تیم داوری ایرانی برای حضور در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ را به آقایان علیرضا فغانی، رضا سخندان و رضا منصوری تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این تیم شایسته داوری، به روند درخشش خود در عالی ترین سطوح آوردگاههای جهانی ادامه دهند.

همچنین کارلوس کی‌روش و اعضای کادر فنی تیم ملی با انتشار پیامی این انتخاب را به این تیم داوری تبریک گفته و برای آنها در جام‌جهانی فوتبال آرزوی موفقیت کردند.

کمیته داوران فیفا امروز ۳۶ داور و ۶۳ کمک داور را به نمایندگی از ۴۶ کشور،برای جام جهانی ۲۰۱۸ انتخاب کرد که بر این اساس علیرضا فغانی به عنوان داور و همچنین رضا سخندان و علیرضا منصوری به عنوان کمک‌داور، نمایندگان ایران برای قضاوت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =