کد خبر : 89980
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
-

اظهارات سرمربی آرژانتین بعد از شکست تحقیر آمیز برابر اسپانیا

اظهارات سرمربی آرژانتین بعد از شکست تحقیر آمیز برابر اسپانیا

به گزارش قائم آنلاین،  به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از شانس‌های قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است در دیداری دوستانه به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه تحقیر آمیز و دور از انتظار ۶ بر یک تن به شکست داد. سامپائولی سرمربی آلبی سلسته که مورد انتقادهای زیادی قرار

به گزارش قائم آنلاین،  به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از شانس‌های قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است در دیداری دوستانه به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه تحقیر آمیز و دور از انتظار ۶ بر یک تن به شکست داد. سامپائولی سرمربی آلبی سلسته که مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته مسئولیت این شکست را برعهده گرفت.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: مسئولیت این شکست سنگین و ناراحت کننده را بر عهده می‌گیرم. بسیار ناراحت و ناامید هستم و باید بگویم که متاسفم. همه بازیکنان از تحمل چنین شکستی ناراحت هستند اما باید آن را پشت سر گذاشت.

سامپائولی ادامه داد: بازی‌های دوستانه بهترین فرصت برای کسب تجربه است. از این شکست باید درس گرفت. نباید در جام جهانی مرتکب چنین اشتباهاتی شد.

او درباره غیبت مسی هم گفت: مسی روز گذشته با ما تمرین کرد اما چند ساعت قبل از مسابقه باز هم احساس درد داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که از او استفاده نکنیم. او در کنار تیم بود اما نتوانست مانع این شکست شود.

سرمربی آلبی سلسته در پایان سخنان خود گفت: در این دیدار تلاش کردیم از همان ابتدا توپ و میدان را به دست بگیریم. اسپانیا بهتر از ما بازی کرد. فرصت‌های گلزنی خوبی خلق کردیم اما اشتباه‌های زیادی داشتیم و همین باعث شد با این نتیجه دور از انتظار بازی را واگذار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =