کد خبر : 89800
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
-

حضور بیش از ۶ میلیون مسافر نوروزی در مازندران

حضور بیش از ۶ میلیون مسافر نوروزی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، بهروز کشاورز ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه از ۲۷ اسفندماه تا روز گذشته ۶ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۸۴۰ مسافر در مازندران اقامت داشتند، اظهار کرد: در این مدت ۲ هزار و ۹۰۶ بازدید از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف مختلف

به گزارش قائم آنلاین، بهروز کشاورز ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه از ۲۷ اسفندماه تا روز گذشته ۶ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۸۴۰ مسافر در مازندران اقامت داشتند، اظهار کرد: در این مدت ۲ هزار و ۹۰۶ بازدید از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و حمل و نقل انجام شد که از این تعداد ۸۵ مورد تشویق از این مراکز و ۷۱ مورد تذکر و اخطار کتبی داشتیم.

وی از نظارت بر ۶ هزار و ۴۱۹ مورد مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی خبر داد و افزود: ۶ هزار و ۲۹۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: طبق گزارش کمیته بهداشت، درمان و محیط زیست طی هشت روز، ۲۵ اماکن بهداشتی در استان تعطیل شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه در این مدت ۳۳۴ هزار و ۵۹۳ نفر از اماکن مذهبی و متبرکه بازدید کردند، بیان کرد: ۳۵ کنسرت موسیقی و جنگ شادی در استان برگزار شد.

کشاورز از برپایی ۳۱۸ نمایشگاه فرهنگی، هنری و صنایع دستی نوروزی در استان خبر داد و گفت: ۱۳۳ هزار و ۵۹ نفر از موزه‌های استان و ۲ هزار و ۳۳۶ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی بازدید کردند.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۸۳۲ مورد گشت موتوری، خودرویی و پیاده در استان انجام شد، ادامه داد: همچنین ۳ هزار و ۱۱۸ گشت نظارتی در شهرستان‌ها و استان نیز انجام شد.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۳۱۰ واحد متخلف در استان شناسایی شد، اظهار کرد: ۲۲۸ مورد گزارش مردمی در استان دریافت شد که به ۲۱۳ مورد آن رسیدگی شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۳۰۰ گردشگر در روستاهای استان اقامت داشتند، بیان کرد: ۷۹۹ هزار و ۳۱۰ گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند.

کشاورز اظهار کرد: ۱۲۰ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تجاوز به حریم جلوگیری شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − چهار =