کد خبر : 89117
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
-

گرفتن انتقام شکست از روسیه شیرین‌ترین خاطره ۹۶

گرفتن انتقام شکست از روسیه شیرین‌ترین خاطره ۹۶

به گزارش قائم آنلاین،  در استان اصفهان اقدام به نظرسنجی ترین‌های ورزشی از اهالی ورزش کرد و در سه بخش بهترین ورزشکار، بهترین فوتبالی و عجیب و غریب‌ترین رویداد ورزشی در سال گذشته نظر اهالی فن را سؤال کرد. گزینه‌های انتخابی پس از بررسی عملکرد ورزشکاران مختلف در طول سال انتخاب شدند و سپس از

به گزارش قائم آنلاین،  در استان اصفهان اقدام به نظرسنجی ترین‌های ورزشی از اهالی ورزش کرد و در سه بخش بهترین ورزشکار، بهترین فوتبالی و عجیب و غریب‌ترین رویداد ورزشی در سال گذشته نظر اهالی فن را سؤال کرد.

گزینه‌های انتخابی پس از بررسی عملکرد ورزشکاران مختلف در طول سال انتخاب شدند و سپس از اهالی ورزش خواسته شد تا بهترین گزینه‌ را انتخاب کنند؛ در این سری از گفت‌وگوها تلاش شده تا با تک تک گزینه‌های این نظرسنجی گفت‌وگو گرفته شود که در نخستین شماره به سراغ سپهر محمدی دروازه‌بان اصفهانی تیم ملی و تیم فوتسال گیتی‌پسند رفته‌ایم.

سپهر محمدی امسال با تیم فوتسال گیتی‌پسند نتوانست در جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند و دوم شد، اما عملکرد خوبی را از خود در این تیم به نمایش گذاشت؛ وی همچنین در تیم ملی هم خوش درخشید و در سالی که به جرگه متاهلین پیوست، توانست عملکرد خوبش را تداوم بخشد و نامزد بهترین دروازه‌بان دنیا شد و تنها اصفهانی تیم ملی لقب گرفت.

فارس: ورزش حرفه‌ای را از چه زمانی آغاز کردید؟

محمدی: فوتسال حرفه‌ای را از سال ۱۳۸۵ با تیم فولاد ماهان سپاهان آغاز کردم و وارد لیگ برتر شدم و به مدت ۳ سال در این تیم بازی کردم، بعد از آن به تیم فیروز صفه پیوستم و دوباره به فولاد ماهان بازگشتم و در حال حاضر نیز حدود ۶ سال است در گیتی‌پسند اصفهان بازی می‌کنم و با این تیم به عناوین ارزشمندی دست پیدا کردم.

فارس: چند سال سابقه عضویت در تیم ملی را دارید؟

محمدی: از سال ۲۰۱۰ تا کنون عضو تیم ملی فوتسال هستم در در همه اردو‌های تیم ملی حضور داشتم و عناوین قهرمانی از جمله سومی جام جهانی کلمبیا، قهرمانی جام ملت‌‌های آسیا، قهرمانی بازی‌های داخل سالن کره جنوبی و ترکمنستان را کسب کردم.

فارس: سال ۹۶ را چگونه گذراندید؟

محمدی: در سال ۲۰۱۷ نامزد بهترین دروازه‌بان دنیا شدم، بهترین دروازه‌بان فوتسال ایران در سال ۹۶ انتخاب شدم و باعث افتخار است که به عنوان نماینده مردم اصفهان در تیم ملی فوتسال هستم؛ شکست در فینال جام باشگاه‌های آسیا همراه با گیتی‌پسند بسیار ناراحت‌کننده بود و یکی از بد‌ترین روز‌های سال گذشته بود.

فارس: قهرمانی با تیم ملی در آسیا چه طعمی داشت؟

محمدی: قهرمانی امسال در آسیا با تیم ملی لذت خاصی داشت و قهرمانی خستگی اردو‌ها را از تن بیرون می‌کند؛ سال ۹۶ سال خوبی برای من بود زیرا قهرمان جام ملت‌های آسیا و بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان را به دست آوردیم.

فارس: وضعیت فوتسال چگونه است؟

محمدی: فوتسال ایران در دوران اوج خود قرار دارد ولی فوتسال اصفهان در سال گذشته حال زیاد خوبی نداشت زیرا قهرمانی آسیا و لیگ برتر فوتسال با حواشی که وجود داشت از دست گیتی‌پسند رفت امیدوارم در سال جدید فوتسال اصفهان بر بام ایران باشد.

فارس: قشنگ‌ترین خاطره شما در سال ۹۶ چه بود؟

محمدی: بهترین خاطره من بازی با تیم ملی روسیه در تورنمنت چهارجانبه اصفهان بود که موفق شدیم انتقام بازی جام جهانی را بگیریم و با نتیجه ۴ بر صفر این تیم را شکست دادیم.

فارس: تلخ‌ترین خاطره‌تان در سال گذشته را تعریف کنید؟

محمدی: تلخ‌ترین خاطره نیز از دست رفتن قهرمانی در آسیا با گیتی‌پسند بود که در فینال مغلوب چونبوری تایلند شدیم.

فارس: نظرسنجی فارس برای انتخاب بهترین‌های ورزشی اصفهان را چگونه دیدید؟

محمدی: نظرسنجی خوبی است، چراکه اصفهان همیشه در عرصه ورزش ورزشکاران خوبی داشته است و این ورزشکاران باید دیده شوند و این نظرسنجی‌ها به این امر کمک می‌کند.

در این بخش سوالاتی با حال و هوای نوروز از دروازه‌بان اصفهانی تیم ملی پرسیدیم که در ادامه می‌خوانید:

فارس: شیرین‌ترین اتفاق عید پیست؟

محمدی: عیدی گرفتن را بسیار دوست دارم!

فارس: آخرین باری که عیدی گرفتید یا عیدی دادید را به یاد دارید؟

محمدی: آخرین بار از پدر و مادرم عیدی گرفتم، اما آخرین باری که عیدی دادم را به خاطر ندارم!

فارس: کدام سین از هفت‌سین را دوست دارید؟

محمدی: سیب.

فارس: از رشته خودتان یک سین به هفت‌سین اضافه کنید.

محمدی: سالن مسابقه!

فارس: اولین جایی که دوست دارید در سال جدید بروید، کجاست؟

محمدی: بسیار دوست دارم به خانه پدر و‌ مادرم بروم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 14 =