کد خبر : 89099
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
-

بودجه دولت صرف خرید کالاهای خارجی نخواهد شد

بودجه دولت صرف خرید کالاهای خارجی نخواهد شد

به گزارش قائم آنلاین، اسحاق جهانگیری ظهر امروز پس از ورود به سیرجان در گلزار شهدای سیرجان و ادای احترام به شهدا اظهار کرد: هیچ ارگان و سازمان دولتی حق خرید کالای خارجی که مشابه آن در کشور تولید می‌شود، ندارد. وی بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی که شعار سال توسط مقام معظم رهبری

به گزارش قائم آنلاین، اسحاق جهانگیری ظهر امروز پس از ورود به سیرجان در گلزار شهدای سیرجان و ادای احترام به شهدا اظهار کرد: هیچ ارگان و سازمان دولتی حق خرید کالای خارجی که مشابه آن در کشور تولید می‌شود، ندارد.

وی بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی که شعار سال توسط مقام معظم رهبری است سرلوحه کار دولت است و به دستگاه‌های اجرایی هم به‌زودی ابلاغ می‌شود، سازمان‌های نظارتی و بازرسی هم رسالت خود را انجام می‌دهند که از سال جدید هیچ سازمان و ارگان دولتی و وابسته به دولت هیچ کالای خارجی که مشابه آن در کشور است خریداری نخواهد کرد و بودجه دولت هم صرف خرید کالاهای خارجی نخواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور با تبریک سال جدید این سال را سال وحدت و انسجام ملی عنوان کرد و گفت: در سایه وحدت و همبستگی مشکلات حل خواهد شد و و این کشور با همه ظرفیت‌ها و منابع خدادادی مشکلی نیست که حل نشود و این مطلب را مقام معظم رهبری هم اعلام فرمودند.

وی سال گذشته را سالی پر از فراز و نشیب عنوان کرد که اتفاقات ناخوشایندی همچون زلزله کرمان و کرمانشاه، حوادث هواپیما و کشتی سانچی پشت سر گذاشتیم اما ایران اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت می‌دانیم که باید در منطقه با همه مشکلاتی که داریم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

جهانگیری معیشت مردم و مسائل اقتصادی و توسعه پرشتاب و عقب نیفتادن از دیگر کشورهای منطقه را اولویت کاری دولت در سال جدید عنوان کرد و افزود: قدرت‌های بزرگ کانونشان در این منطقه است و یک آدم عجیب و غریب مثل ترامپ رئیس جمهور آمریکا روی کار آمده که نظام و کشور و دولت باید با تدبیر و درایت مسائل جهانی و منطقه را تحت نظر داشته باشد و در داخل کشور به وحدت و اتحاد بیشتر بپردازیم و با تدبیر و اتحاد همه مسائل حتی بین‌المللی حل است.

وی ظرفیت‌های کشور را در مسیر اشتغال و تولید عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان و سیرجان اعلام کرد که ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح قابل افتتاح هست.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب در برخی استان‌ها از جمله کرمان متذکر شد: مسئله آب در کشور محدودیت جدی است و بخشی از انتقال آب به سیرجان توسط گل‌گهر انجام شده و ما برنامه‌ریزی برای انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان را در دستور کار داریم که محقق می‌شود و این مشکل هم برطرف خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 8 =