کد خبر : 88230
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۳۵
-

تحلیل عضلات در سالمندان

تحلیل عضلات در سالمندان

به گزارش قائم آنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد تحلیل رفتن عضلات در سنین بالا با کاهش سیگنال‌های عصبی مرتبط است.به نقل از سلامت نیوز ، متخصصان علوم پزشکی در بررسی علت روندِ طبیعی تحلیل رفتن عضلاتِ پا‌ها در سنین بالا دریافتند از دست رفتن عصب‌ها موجب این وضعیت می‌شود. در بررسی انجام گرفته روی ۱۶۸ مرد،

به گزارش قائم آنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد تحلیل رفتن عضلات در سنین بالا با کاهش سیگنال‌های عصبی مرتبط است.به نقل از سلامت نیوز ، متخصصان علوم پزشکی در بررسی علت روندِ طبیعی تحلیل رفتن عضلاتِ پا‌ها در سنین بالا دریافتند از دست رفتن عصب‌ها موجب این وضعیت می‌شود.

در بررسی انجام گرفته روی ۱۶۸ مرد، پزشکان انگلیسی مشاهده کردند عصب‌های کنترل کننده پا‌ها تا سن ۷۵ سالگی حدود ۳۰ درصد کاهش می‌یابند.

با بالا رفتن سن ماهیچه پا‌ها کوچکتر و ضعیف‌تر می‌شود و موجب بروز مشکلاتی در حرکت‌های روزمره همچون بالا و پایین رفتن از پله‌ها و بلند شدن از روی صندلی می‌شود.

به گفته کارشناسان در نهایت تمامی افراد دچار این وضعیت می‌شوند، اما علت دقیق این مشکل مشخص نیست.

پزشکان انگلیسی اظهار داشتند: به طور معمول در افراد جوان ۶۰ تا ۷۰ هزار عصب وجود دارد که حرکت در پا‌ها را کنترل می‌کند، اما تعداد آن‌ها در سنین بالا به طور قابل توجهی تغییر می‌کند.

به گفته آن‌ها کاهش شدید عصب‌های کنترل کننده ماهیچه‌ها به این مفهوم است که آن‌ها از بین می‌روند. ماهیچه‌ها نیاز دارند سیگنال‌های صحیحی از سیستم عصبی دریافت کنند که پیام منقبض شدن را به آن‌ها برساند و بدن بتواند حرکت داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + دوازده =