کد خبر : 87868
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
-

محور هراز برفی شد

محور هراز برفی شد

به گزارش قائم آنلاین،  مسئول راهدارخانه محور هراز از بارش برف در این محور در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: عوامل راهداری مشغول ارائه خدمات و پاک سازی محور هستند. جعفر میثمی  در تشریح آخرین وضعیت محور هراز اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش برف در محور هراز محدوده امام زاده هاشم (ع)

به گزارش قائم آنلاین،  مسئول راهدارخانه محور هراز از بارش برف در این محور در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: عوامل راهداری مشغول ارائه خدمات و پاک سازی محور هستند.

جعفر میثمی  در تشریح آخرین وضعیت محور هراز اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش برف در محور هراز محدوده امام زاده هاشم (ع) هستیم، بارش برف در این محور از ساعاتی پیش آغاز شده است و هم چنان ادامه دارد.

وی افزود: همچنین بارندگی را در قسمت‌های دیگری از محور هراز در آستانه سال جدید و آخرین هفته از سال ۹۶ شاهد هستیم.

مسئول راهدارخانه محور هراز گفت: عوامل راهداری از لحظه آغاز بارش برف در حال خدمت رسانی و پاک سازی محور هستند.

میثمی با بیان این که ترافیک محور هراز در حال حاضر عادی و روان است، گفت: از مسافران نوروزی و رانندگان عزیز تقاضا دارم، تا با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، با توجه با لغزندگی معابر کوهستانی، در مسیر حرکت کنند، تا ایمنی خود و همراهانشان حفظ شود.

وی همچنین از رانندگان خواست هنگام عبور از سطوح برف گیر و لغزنده و نیز محور‌های کوهستانی خودرو خود را به تجهیزات کافی مجهز کنند.

بر اساس این گزارش، پیش از این سازمان هواشناسی ضمن بررسی و تحلیل داده‌ها و آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی از بارش در این استان خبر داده و بارندگی در ارتفاعات این استان را به صورت بارش باران و برف، همراه با مه پیش بینی کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 11 =