کد خبر : 87408
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۱۰
-

۵ مکان دیدنی مختص عید نوروز

۵ مکان دیدنی مختص عید نوروز

به گزارش قائم آنلاین، بهار با این همه زیبایی و رنگی که دارد شور و اشتیاق را در تمام کار‌ها بالا میبرد در هر شهری که باشیم هیچ فرقی نمیکند دیدن شکوفه‌ها روی درختان و هوای دلچسب و خوب حس نو شدن را درونمون زنده میکند. به نقل از بیتوته دیدن خیلی از شهر‌ها هم

به گزارش قائم آنلاین، بهار با این همه زیبایی و رنگی که دارد شور و اشتیاق را در تمام کار‌ها بالا میبرد در هر شهری که باشیم هیچ فرقی نمیکند دیدن شکوفه‌ها روی درختان و هوای دلچسب و خوب حس نو شدن را درونمون زنده میکند. به نقل از بیتوته دیدن خیلی از شهر‌ها هم در بهار از واجباتی است که باید انجامش داد. حالا برای عید و تعطییلاتی که داریم چه برنامه‌ای بریزیم که خیلی خوش بگذره؟

در تعطیلات عید هیچی بهتر از مسافرت کردن نیست. سفر در بهار خیلی حال آدم رو خوب میکنه. پس حتما با برنامه ریزی و در نظر گرفتن بودجه مناسب به سفری خوب و فراموش نشدنی بروید.

 

گرجستان در بهار

تور گرجستان نوروز ۹۷: تفلیس از شهر‌هایی است که بهارش واقعا زیبا و دیدینی است و میتوانید در هوای خوب و بهاری این شهر خاطراتی فراموش نشدنی و زیبا داشته باشید.

ارمنستان در بهار

تور ارمنستان نوروز ۹۷: ایروان به دلیل موقعیت مکانی که دارد و در بین کوه میباشد طبیعت بی نظیری دارد و نسیم خنکی که از کوه‌ها میرسد هوای دلنشینی را درست میکند.

استانبول در بهار

تور استانبول نوروز ۹۷: استانبول، چون شهر ساحلی است آب و هوایش در بهار خیلی بی نظیر است با سفرتان به استانبول تجربه‌های زیادی را کسب میکنید و سفر همیشه در خاطرتان ثبت میشود.

کیش در بهار

تور کیش نوروز ۹۷: جزیره زیبا کیش که نگین انگشتری ایران است از پر گردشگر‌ترین مکان‌ها برای ایرانیان است که تفریحات و هتل‌های جزیره جزو به روز‌ترین‌های جهن میباشند.

مشهد در بهار

تور مشهد نوروز ۹۷: دیدن حرم علی ابن موسی الرضا (ع) در اولین روز‌های سال نشان از سعادت و خوشبختی و شانس در سال جدید است. سال تحویل با امام رضا را از دست ندهید حال و هوای عجیبی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + هفت =