کد خبر : 87594
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
-

پیشرفت ساخت بیمارستان رازی شهرستان قائم‌شهر نیازمند پیگیری نمایندگان مجلس

پیشرفت ساخت بیمارستان رازی شهرستان قائم‌شهر نیازمند پیگیری نمایندگان مجلس

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه امروز، اظهار کرد: با توجه به تمامی ظلم‌ها به یمن و آمریکا نیز به آنان صلاح می‌دهند و عنوان می‌کنند چرا ایران به آنان موشک داد درحالی‌که آنان به دنبال افرادی هستند که فقط تحت امرشان باشند. وی افزود: رهبری فرمودند افرادی انقلابی بودند

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه امروز، اظهار کرد: با توجه به تمامی ظلم‌ها به یمن و آمریکا نیز به آنان صلاح می‌دهند و عنوان می‌کنند چرا ایران به آنان موشک داد درحالی‌که آنان به دنبال افرادی هستند که فقط تحت امرشان باشند.

وی افزود: رهبری فرمودند افرادی انقلابی بودند اما در میانه راه ماندند به طوری که در میان کاروان راهیان نور که متشکل از جوانان و دانشجویان بودند عنوان کردند نسل جوان امروز از نسل‌های گذشته آماده‌تر است.

امام جمعه شهرستان قائم‎شهر بیان کرد: در برخی موارد ناهنجاری در جامعه مشاهده می‌شود تصور بر آن است که جوانان خراب شدند درحالی‎که چنین نیست اما هنگامی که اجتماعات مذهبی تشکیل می‌شود دشمن عکسبرداری نمی‌کند در حالی که با کوچکترین ناهنجاری را دشمن چندین مرحله نشان می‌دهند تا جوانان را ناامید کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور جوانان در راهیان‎نور می‌روند و با دیدن اهداف شهدا در مناطق جنگی، آنان روحیه خوبی پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: از شهردار قائم‌شهر آقای معین‌پور قدردانی باید کرد که این پل میدان جانبازان را بهره‌برداری کنند اما هر چند وقفه‌ای داشت که پس از فعالیت وی به سرعت این پل تکمیل شد و هر چند این پل در قائم‌شهر قرار دارد اما مسیر تردد کل ایرانیان است و امیدوارم باقیمانده فعالیت‌ها پس از تعطیلات انجام شود.

این نماینده، تصریح کرد: هر چند شهردار قائم‌شهر عنوان کردند تا هنگامی که حقوق کارگران را پرداخت نکردند خود حقوق دریافت نخواهند کرد که این اقدام نیز به امید خدا انجام شد.

معلمی گفت: برخی‌ها عنوان می‌کنند که نمایندگان مجلس سه وزیر را رأی دادند و بعد استیضاح کردند و دوباره به آنها رأی دادند و اگر بنابر استیضاح بود چرا دوباره رأی دادند؟ مجلس شرایط خاصی دارد و افرادی که استیضاح کردند سوالاتی را مطرح کردند که نشان از فداکاریشان است تا مسئولان دولتی آنان را منزوی کنند.

وی در پایان عنوان کرد: بیمارستان رازی قائم‌شهر بیش از ۶ سال است که متوقف مانده و اقدامات اجرایی انجام نمی‌شود و در زمان استیضاح وزیر مسکن و شهرسازی نمایندگان مجلس قائم‌شهر باید از این فرصت به عنوان مخالف برای سرعت بخشیدن در ساخت بیمارستان رازی استفاده می‌کردند و اگر نماینده به خاطر مردم برود مجلس می‌توانند از خود بگذرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − یازده =