کد خبر : 87127
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
-

داماد کینه‌ای تیبا پدرزن سابقش را آتش زد

داماد کینه‌ای تیبا پدرزن سابقش را آتش زد

به گزارش قائم آنلاین،  سرهنگ ببرزاده از سوختن خودروی تیبای مردی میانسال در آتش خشم لحظه ای داماد سابقش خبر داد. وی ادامه داد: روز جاری بود که ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه از آتش سوزی عمدی یک دستگاه خودروی تیبا در حوزه استحفاظی خود باخبر شدند. بیشتر بخوانید: اعتراف پسر کینه‌جو به تصادف مرگبار پس

به گزارش قائم آنلاین،  سرهنگ ببرزاده از سوختن خودروی تیبای مردی میانسال در آتش خشم لحظه ای داماد سابقش خبر داد.

وی ادامه داد: روز جاری بود که ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه از آتش سوزی عمدی یک دستگاه خودروی تیبا در حوزه استحفاظی خود باخبر شدند.

بیشتر بخوانید:

اعتراف پسر کینه‌جو به تصادف مرگبار

پس از اعلام این خبر به کلانتری سریعا ماموران به محل منتقل شده و در حالیکه آتش توسط ماموران آتش نشانی در حال خاموش شدن بود تحقیقات اولیه خود را راجع به این ماجرا کلید زدند.

تحقیقات اولیه نشان از این داشت که از قبل یک درگیری لفظی بین داماد سابق صاحب ماشین که مردی میانسال بود پیش آمده و پس از آن داماد سابق با توجه به اختلافاتی که همچنان به قوت خود باقی مانده بودند به محل رفته و با ریختن بنزین پشت ماشین پدرزن سابق آتش سوزی عمدی ایجاد کرده است.

رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه گفت: مدارک و قرائن موجود در پرونده نیز با این ادعاها هماهنگ بود و به همین دلیل داماد کینه توز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =