کد خبر : 86778
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۵۰
-

دفع هجوم شبانه داعش به مرز سوریه و عراق

دفع هجوم شبانه داعش به مرز سوریه و عراق

به گزارش قائم آنلاین، «ابوجنان البصری» یکی از فرماندهان حشدالشعبی اعلام کرد که این نیروها حمله داعش به سمت منطقه الجغیفی واقع در نوار مرزی میان عراق و سوریه در شمال غربی نینوا را خنثی کردند. بیشتر بخوانید: حمله حشدالشعبی به مواضع داعش در سوریه فیلم/ عاقبت حمله به مقر حشدالشعبی محمد ضیفان العبیدی رئیس

به گزارش قائم آنلاین، «ابوجنان البصری» یکی از فرماندهان حشدالشعبی اعلام کرد که این نیروها حمله داعش به سمت منطقه الجغیفی واقع در نوار مرزی میان عراق و سوریه در شمال غربی نینوا را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید:

محمد ضیفان العبیدی رئیس شورای منطقه العظیم واقع در ۶۳ کیلومتری شمال بعقوبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش قصد حمله به مرکز وابسته به نیروهای عشائری را داشت که بعد از وقوع درگیری حمله آنها خنثی شد.

هم چنین نیروهای امنیتی عراق با عناصر تروریستی داعش در جنوب موصل درگیر شدند که در جریان آن یکی از این تروریستها به هلاکت رسید.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد که به دنبال حمله عناصر داعش به غیر نظامیان در اوتوبان بغداد- کرکوک واقع در شرق استان صلاح الدین دست کم ۱۰ تن از غیر نظامیان عراقی کشته شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + هجده =