کد خبر : 86822
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
-

جزییات سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان به عراق

جزییات سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان به عراق

به گزارش قائم آنلاین،  یک منبع عراقی به جزییات سفر قریب الوقوع ولیعهد عربستان به این کشور پرداخت و اعلام کرد که در این سفر قرارداد‌های راهبردی میان بغداد و ریاض به امضا خواهد رسید. به گزارش السومریه، یک منبع آگاه عراقی به جزییات سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان به این کشور اشاره و

به گزارش قائم آنلاین،  یک منبع عراقی به جزییات سفر قریب الوقوع ولیعهد عربستان به این کشور پرداخت و اعلام کرد که در این سفر قرارداد‌های راهبردی میان بغداد و ریاض به امضا خواهد رسید.

به گزارش السومریه، یک منبع آگاه عراقی به جزییات سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان به این کشور اشاره و اعلام کرد: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان هیات عالی رتبه در سطح وزیران و مسئولان دولتی و بازرگانان را رهبری می‌کند.

این منبع بیان کرد: محمد بن سلمان به زودی به عراق سفر می‌کند و این سفر دو روزه خواهد بود و راه‌های تقویت روابط میان دو کشور در همه زمینه‌ها بررسی می‌شود. در این سفر قرارداد‌های راهبردی میان بغداد و ریاض در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری به امضا خواهد رسید.

منبعی که نامش را فاش نکرد افزود: ولیعهد عربستان در مراسم افتتاح گذرگاه مرزی عرعر میان عراق و عربستان و نیز بازگشایی سفارت عربستان در بغداد و کنسولگری عربستان در نجف حاضر خواهد شد.

شایان ذکر است که این سفر به درخواست حیدر العبادی نخست وزیر عراق انجام می‌شود و اولین سفر یک مقام سعودی در این سطح به عراق از سال ۱۹۸۹ محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − هفت =