کد خبر : 86581
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
-

چه تعداد آمریکایی به ضرب گلوله کشته شده‌اند؟

چه تعداد آمریکایی به ضرب گلوله کشته شده‌اند؟

به گزارش قائم آنلاین،  بررسی آمارهای رسمی نشان می‌دهد که از ابتدای سال ۲۰۱۳ سال تاکنون (کمی بیش از ۵ سال پیش)، در کشور آمریکا مجموعا ۱۶۲۴ مورد «تیراندازی با تلفات انبوه» رخ داده است. در این تیراندازی‌ها، تاکنون ۱۸۸۲ تن کشته شده‌اند و ۶۸۷۴ نفر نیز مجروح شده‌اند. بیشتر بخوانید: ۴ دلیل وجود خشونت

به گزارش قائم آنلاین،  بررسی آمارهای رسمی نشان می‌دهد که از ابتدای سال ۲۰۱۳ سال تاکنون (کمی بیش از ۵ سال پیش)، در کشور آمریکا مجموعا ۱۶۲۴ مورد «تیراندازی با تلفات انبوه» رخ داده است. در این تیراندازی‌ها، تاکنون ۱۸۸۲ تن کشته شده‌اند و ۶۸۷۴ نفر نیز مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بررسی جزئی‌تر آمارها طبق داده‌های گان‌وایولنس‌آرکایو نیز نشان می‌دهد از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون (۶۷ روز اخیر) ۴۱ مورد تیراندازی با تلفات انبوه در نقاط مختلف این کشور رخ داده است که طی آن ۶۸ تن جان باخته و ۱۶۴ نفر زخمی شده‌اند.

در ادامه، به تفکیک، آمارهای مرتبط با تعداد «تیراندازی با تلفات انبوه» و تعداد جان‌باختگان و مجروحان این حوادث طی سال‌های اخیر (از ابتدای سال ۲۰۱۳ تا انتهای سال ۲۰۱۷)‌ ارائه شده است:

جدول آمار «تیراندازی با تلفات انبوه» از ابتدای سال ۲۰۱۳ تا انتهای سال ۲۰۱۷ در آمریکا

اما اگر تعریف کلی «خشونت‌های مسلحانه» را معیار در نظر بگیریم، از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون (۶۷ روز اخیر) ۱۰۱۳۹ حادثه خشونت‌آمیز مسلحانه در آمریکا رخ داده است که طی آن ۲۶۷۵ نفر جان باخته و ۴۵۵۳ نفر مجروح شده‌اند. در بین کشته‌شدگان و مجرحان، ۱۱۲ نفر کمتر از ۱۱ سال سن داشته و ۵۱۱ نفر نوجوان ۱۲ تا ۱۷ ساله بوده‌اند. در نقشه زیر توزیع جغرافیایی این حوادث در آمریکا از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون به تصویر کشیده شده است.

در جریان این تیراندازی‌ها، تاکنون ۱۸۸۲ تن کشته شده‌اند و ۶۸۷۴ نفر نیز مجروح شده‌اند

در ادامه نیز به تفکیک، آمارهای مرتبط با تعداد «خشونت‌های مسلحانه» و تعداد جان‌باختگان و مجروحان این حوادث طی سال‌های اخیر (از ابتدای سال ۲۰۱۴ تا انتهای سال ۲۰۱۷)‌ ارائه شده است:

جدول آمار «خشونت‌های مسلحانه» از ابتدای سال ۲۰۱۴ تا انتهای سال ۲۰۱۷ در آمریکا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − چهار =