کد خبر : 86605
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
-

هدف مانور مشترک آمریکا و اسرائیل چیست؟

هدف مانور مشترک آمریکا و اسرائیل چیست؟

به گزارش قائم آنلاین، «ژنرال ریچارد کلارک» اظهار داشت که هدف از اجرا مانور نظامی مشترک ارتش آمریکا با رژیم صهیونیستی، تمرین سناریوی حمله گسترده موشکی به اسرائیل همزمان از چند جبهه ایران، سوریه، لبنان و نوار غزه است. ژنرال کلارک افزود که تصمیم در اولویت قرار دادن دفاع موشکی در زمان جنگ خلیج در

به گزارش قائم آنلاین، «ژنرال ریچارد کلارک» اظهار داشت که هدف از اجرا مانور نظامی مشترک ارتش آمریکا با رژیم صهیونیستی، تمرین سناریوی حمله گسترده موشکی به اسرائیل همزمان از چند جبهه ایران، سوریه، لبنان و نوار غزه است.

ژنرال کلارک افزود که تصمیم در اولویت قرار دادن دفاع موشکی در زمان جنگ خلیج در سال ۱۹۹۱ اتخاذ شد، یعنی زمانی که رژیم صهیونیستی هدف ۳۹ موشک شلیک شده توسط دولت صدام حسین و حدود ۴ هزار موشک حزب الله در جنگ دوم لبنان قرار گرفت.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت بیان کرد که حماس از قدرت موشکی بسیار بالایی برخوردار است و در جنگ ۵۱ روزه در تابستان سال ۲۰۱۴ حدود ۴ هزار موشک به اسرائیل شلیک کرد که البته این جدای از موشک هایی بود که دیگر گروه های فلسطینی در نوار غزه به مناطق صهیونیست نشین مجاور شلیک کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + پنج =