کد خبر : 86741
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
-

نظر ۲۰ نماینده مجلس درباره استیضاح «آخوندی» و «ربیعی»

نظر ۲۰ نماینده مجلس درباره استیضاح «آخوندی» و «ربیعی»

به گزارش قائم آنلاین،  نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا (سه‌شنبه ۲۲ اسفند) در دو نوبت صبح و عصر و چهارشنبه (۲۳ اسفند) بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را در دستور کار خود دارند. بر اساس این گزارش درخواست

به گزارش قائم آنلاین،  نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا (سه‌شنبه ۲۲ اسفند) در دو نوبت صبح و عصر و چهارشنبه (۲۳ اسفند) بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را در دستور کار خود دارند.

بر اساس این گزارش درخواست استیضاح عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی روز ۲۹ بهمن و یک روز پس از سقوط هواپیمای مسافربری آسمان که از تهران راهی یاسوج بود با امضا ۲۴ نماینده تدوین و به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شده بود.

همچنین طرح استیضاح علی ربیعی نیز با ۲۴ امضاء از سوی نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد که مهم‌ترین محور‌های آن «حادثه نفتکش سانچی»، «طرح تحول سلامت»، «مدیریت نامناسب زیرمجموعه‌های وزارت کار»، «بی‌توجهی به حقوق کارگران»، «وضعیت نامناسب صندوق‌های بازنشستگی» و «عملکرد نامناسب صندوق کارآفرینی» بود.

استیضاح محمود حجتی وزیرجهاد کشاورزی، نیز که هفته گذشته به اصرار ۱۰ نمایندهاعلام وصول شد، «عدم توانایی درتنظیم بازار محصولات کشاورزی»، «ورشکستگی کارخانه‌های شکر»، «استفاده از مدیران بازنشسته» و «کاهش تولید شیر» از جمله دلایل استیضاح حجتی اعلام شده است.

در جدول زیر نظر ۲۰ نماینده مجلس درباره استیضاح علی ربیعی وزیر کار تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ذکر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + ده =